تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادداشت کیهان کلهر برای محمدرضا لطفی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یادداشت کیهان کلهر برای محمدرضا لطفی
هیچ واژه‌ای پیدا نمیکنم…،چرا که نه میتوان مرگ محمد رضا لطفی‌ را باور کرد و نه نبودنش را، حتا اگر نباشد,.. نمیتوان. هنوز باورم نشده، چه بنویسم و چه بگویم. شاید فقط بتوان گفت، کاش در این سالها بیشتر با هم بودیم. و نشد،..
آفتاب: کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده پرآوازه، یادداشتی را به مناسبت درگذشت محمدرضا لطفی نوشته که در صفحه فیسبوک وی منتشر شده است. کلهر در این یادداشت می نویسد:


هیچ واژه‌ای پیدا نمیکنم…


فقط میتوانم همان را بگویم که چند ماه پیش در سوگ شهناز بزرگ نوشتم، موسیقیمان تنهاست، از همیشه تنهاتر ..


هیچ واژه‌ای پیدا نمیکنم…،چرا که نه میتوان مرگ محمد رضا لطفی‌ را باور کرد و نه نبودنش را، حتا اگر نباشد,.. نمیتوان. هنوز باورم نشده، چه بنویسم و چه بگویم. شاید فقط بتوان گفت، کاش در این سالها بیشتر با هم بودیم. و نشد،..


لطفی‌ همیشه در ذهن من همان لطفی‌ سال ۱۳۶۱ است که اولین بار دیدم و دوست داشتمش و همیشه حتا با گذشت زمان و تغییرات دیگر در همان زمان و همان سنّ باقی‌ ماند، میماند،… خواهد ماند… دوست داشتنی و شوخ با خنده‌هایی‌ از ته دل و البته, با دستانی که جادو میکردند. بعد‌ها هروقت دیدمش همان لطفی‌ را دیدم و هرگاه ندیدمش نیز همو را که در ذهن داشتم. عکسها و چیز‌های این چند سال آخر برایم برابر با اصل نبود، هیچگاه. دوستی‌ و دوست داشتن قدیمی‌ همینطور است. کهنه نمی‌شود و نمی‌میرد، زمان و مکان ندارد. نتیجتاً نمیتوان مرگ و پایانی هم برایش متصور شد. زنده است هنوز. در ذهن و در گوشم، در ذهن‌ها و گوشهای همه ما و بعد از ما. در خیالمان. در فرهنگی‌ که آن‌ را عزیز می‌داریم، جایگاه استاد محمد رضا لطفی‌ همیشه "مهم” است.


باورم نمی‌شود هنوز،


شاید هم دوست دارم در خیالات خود بمانم، چون اگر به واقعیت بیایم دوباره باید دریافت که متأسفانه تاریخ در حال تکرار است، حالا دوباره خودمانیم و خودمان با جنازه عزیزی، بزرگی‌ که روی دستمان مانده و پوزخند کسانی که می‌پندارند دوای درد هنر و هنرمند, چند بسته خرما و قبری رایگان در بهشت زهراست.


چه میتوان گفت،


هیچ واژه یی پیدا نمیکنم،


کیهان کلهر






تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن