تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819397056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکلات فرهنگیان بزرگترین تکریم این قشر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اردبیل حل مشکلات فرهنگیان بزرگترین تکریم این قشر است اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حل مشکلات فرهنگیان بزرگترین تکریم این قشر است.


به گزارش روز جمعه ایرنا ، حجت الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند هر کس از کسانی که به جایی رسیده اند و توانسته اند کار بزرگی بکنند و خدمت بزرگی انجام دهند از جمله بزرگان ، سرداران ، شهدا ، علما ، برجستگان ، فرزانگان ، مسوولان عالی رتبه و حتی شخص امام بزرگوار راحل همه رهین منت معلم هستند.
وی تولید معلم را مهم ترین تولید دانست و گفت: معلم کسی است که چشمه های استعداد را در وجود انسان ها جاری
و این ماده خام انسانی را به یک شخصیت انسانیِ کارآمد ، با فکر و مفید برای جامعه ، کشور و تاریخ تبدیل می کند.
خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها از سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل کشف طراحی و دستگیری مجرمان حادثه شهادت دو نفر از کارکنان نیروی انتظامی در بیله سوار مغان تشکر کرد.
امام جمعه اردبیل همچنین به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا که هفته گذشته کشور ما را یک کشور تروریستی و حامی تروریسم معرفی کرد اشاره کرد و گفت: آمریکا با داشتن رتبه اول نقض حقوق بشر داعیه رعایت و نظارت بر حقوق بشر در دنیا را دارد.
حجت الاسلام عاملی اظهار کرد: یک نظام تبعیضی وحشتناک بر دنیا حاکم شده و از این طریق همه را به یک منجی تشنه کرده است.
وی افزود: پارلمان اروپا در سال 2009 ، 60 قطعنامه علیه ایران صادر کرد اما حتی یک قطعنامه در طول حیات خود بر علیه اسرائیل صادر نکرده است.
وی با شمردن موارد فاحش تبعیض توسط آمریکا و اروپا گفت: این هیاهوها برای باج گیری در میز مذاکره و مهار کامل ایران اسلامی و از بین بردن فلسفه کلی جمهوری اسلامی است.
8124/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن