تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816463365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص سه میلیون تومان برای تکریم و تقدیر از فرهنگیان سمیرمی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان موسوی اعلام کرد:
اختصاص سه میلیون تومان برای تکریم و تقدیر از فرهنگیان سمیرمی
سمیرم - خبرگزاری مهر : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم از اختصاص مبلغ سه میلیون تومان از منابع مالی نمایندگی مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی برای تقدیر و تکریم از فرهنگیان شاخص شهرستان سمیرم در هفته معلم خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر ، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در سال 1393 صبح پنجشمبخ در دفتر مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با حضور بیشتر اعضای این شورا برگزار شد. در این جلسه سید ضیاء موسوی برگزاری برنامه های هفته معلم ، امتحانات خرداد ماه و جشنواره خیرین مدرسه ساز را سه اقدام روزهای آینده این اداره ذکر کرد و گفت: در روزهای آینده برگزاری برنامه های هفته گرامیداشت هفته معلم مهمترین برنامه های پیش رو برای تجلیل تکریم مقام والای معلمان و فرهنگیان است. وی افزود: اگر چه منابع مالی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برای تقدیر از معلمین و فرهنگیان در سال 1393 محدودتر از سالهای گذشته است اما امسال به همت نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و از محل اعتبارات حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی مبلغ سه میلیون تومان برای تسهیل روند تکریم و تجلیل از ارزش های والای فرهنگیان و معلمان لحاظ شده است. مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم بیان داشت: امسال دومین سال متوالی است که این برنامه با حضور فرماندار شهرستان سمیرم برگزار می شود و انتظار میرود که با برنامه ریزی اصولی متنوع تر و گسترده تر از سال قبل اجرا شود. وی به حساسیت امتحانات خرداد ماه دانش آموزی در شهرستان سمیرم پرداخت و با بیان اینکه در دو سال اخیر تعداد حوزه های امتحانی از چهل  منطقه و ناحیه به سیزده ناحیه تقلیل یافته است اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق دستور العمل اجرائی واصله تعداد دانش آموزان در هر حوزه امتحانی نباید از صد نفر کمتر باشد در شهر کمه به جهت وجود 32 دانش آموز امکان تشکیل حوزه امتحانی مستقل وجود ندارد. موسوی اذعان داشت: این اداره برای مدرسه شریفه چهارراه با 15 دانش آموز دختر یک حوزه امتحانی مستقل پیش بینی کرده است. وی با تاکید بر اختصاص حوزه های امتحانی مستقل برای مدارس فاطمه زهرای شهر کمه ، کمال الملک منطقه وردشت ، و مدرسه شهر حنا اضافه کرد: اختصاص 11حوزه امتحانی مستقل برای شهر سمیرم با هزار و 200 دانش آموز نیز از دیگر اقدامات این اداره برای رفاه حال دانش آموزان است. مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم روند اخذ مجوز های استانی برای امتحانات خرداد ماه شهرستان سمیرم را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در حالیکه این اداره در صدد است که در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه 93 نسبت به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز اقدام کند ، مشکل اصلی آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برای این اقدام این است که خیرین عمدتا در محدوده استان اصفهان ساکن نیستند.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن