تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خلیل آباد: توفیق کشور در گرو برخورداری جامعه از نظام تعلیم و تربیت پویا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خلیل آباد: توفیق کشور در گرو برخورداری جامعه از نظام تعلیم و تربیت پویا است مشهد- ایرنا- خطیب جمعه خلیل آباد گفت: توفیق کشور در گرو برخورداری جامعه از نظام تعلیم تربیت پویا و متناسب با آرمانها و ارزشهای اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اباصلت غفاری در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، افزود: نبض حال و آینده کشور در دستان توانمند و با کفایت معلمان است.
وی با اشاره به نقش معلمان در اعتلای نظام اسلامی گفت: معلمان از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران سازندگی همواره در حمایت از نظام اسلامی، رهبری و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای توسعه و تعالی کشور نقش بی بدیلی داشته اند.
حجت الاسلام غفاری حمایت همه جانبه از برنامه های نظام تعلیم و تربیت را عامل رشد و بالندگی آموزش و پرورش و پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد.
امام جمعه خلیل آباد اظهار داشت: نتیجه توسعه حمایت از برنامه های نظام تعلیم و تربیت ،رشد، بالندگی و توسعه همه جانبه و تربیت و پرورش نیروهای متدین، متعهد، متخصص، ماهر و کارآمد برای جامعه ای ایده آل است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نامˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: معلمان می توانند با سرلوحه قرار دادن فرمان مقام معظم رهبری نقش اساسی و تاثیرگذار در بسترسازی فرهنگ مدیریت جهادی داشته باشند.
وی افزود: رد پای سوء مدیریت ها و رفتارهای غلط اقتصادی را در بروز مشکلات مشاهده می کنیم لذا باید با عزم ملی و مدیریت جهادی برای رفع این سوء مدیریت ها تلاش کنیم.
وی با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر اهمیت نقش کارگران در اجرای این سیاستها تأکید کرد و گفت: توجه به فرهنگ در کنار ترویج و تقویت فعالیت های تولیدی در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی ضرورت دارد.
حجت الاسلام غفاری گفت: وضعیت اقتصادی کشور نتوانسته در اقتدار و عزت کشور ما تاثیر گذار باشد و همین سبب شده تا کشورها و قدرت های بزرگ اقتصادی جهان پای میز مذاکره با ایران بنشینند.
وی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ملت ایران، افزود: دولت آمریکا قصد دارد با به راه انداختن موج تبلیغی، تحریم ها را عامل فشارهای اقتصادی و مشکلات مردم ایران معرفی کند.
وی گفت : اگر دشمن در این نقشه خود موفق شود و ما همه فشارها و مشکلات اقتصادی را ناشی از تحریم ها و مسائل خارجی بدانیم ، در آن صورت وحدت ملی ، توان علمی و انسجام داخلی ضربه پذیر می شود.7497/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن