تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور بین الملل آموزش و پرورش:اعزام سایه مقدسی به آلمان از خدمات این وزارتخانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون امور بین الملل آموزش و پرورش:اعزام سایه مقدسی به آلمان از خدمات این وزارتخانه بود مراغه - ایرنا - معاون مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش گفت: اعزام مرحوم سایه مقدسی دانش آموز مدرسه فرزانگان مراغه برای مداوا به آلمان از جمله خدمات نظام و آموزش و پرورش بود.


حسین نوشادی روز جمعه در حاشیه تشییع پیکر سایه مقدسی جوانترین شاعره مراغه ای در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از زمانی که وزارت آموزش و پرورش در جریان بیماری این دانش آموز قرار گرفت و طبق اعلام نظر پزشکان متخصص بیمارستان شهید بهشتی تهران مبنی بر اینکه درمان وی در کشور امکان پذیر نیست، مقدمات اعزام این دانش آموز به بیمارستان ˈ گوته ˈ شهر فرانکفورت آلمان فراهم شد.
معاون مرکز امور بین الملل وزارت آمورش و پرورش ادامه داد: برای معالجه این دانش آموز همه تلاش ها انجام شد و مرحومه به یکی از بهترین بیمارستان های آلمان اعزام شد.
نوشادی با اشاره به اینکه پدر و مادر سایه مقدسی هر دو از خانواده فرهنگیان هستند، یادآوری کرد: حضور پرشور مردم در تشییع پیکر این دانش آموز نشان از لطف و توجه ویژه مردم به خانواده فرهنگیان است.
سایه مقدسی جوانترین شاعره و دانش آموز نخبه مراغه ای پس از یک و نیم سال تحمل رنج بیماری نادر خونی خود به نام آی.ال.ال (ILL)، اواخر بهمن سال گذشته با دستور رییس جمهوری و حمایت وزیر آموزش و پرورش برای مداوا به آلمان اعزام شد.
پیکر این دانش آموز 14 ساله که با انتشار دو دفتر شعر، جوان ترین شاعره مراغه ای شناخته می شد، روز جمعه در قطعه هنرمندان گلشن زهرا به خاک سپرده شد.
7483/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن