تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر وزیر کشور ایران به پاکستان، گامی در جهت تحکیم روابط دوجانبه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اکسپرس تریبیون: سفر وزیر کشور ایران به پاکستان، گامی در جهت تحکیم روابط دوجانبه است اسلام آباد - ایرنا - پایگاه اینترنتی روزنامه پاکستانی ˈاکسپرس تریبیونˈ در گزارشی درباره سفر آتی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را گامی در جهت تحکیم روابط تهران - اسلام آباد دانست.


به گزارش ایرنا، اکسپرس تریبیون در گزارش خود، سفر قریب الوقوع عبدالرضا رحمانی فضلی به پاکستان را بیانگر تلاش مشترک دولت های تهران و اسلام آباد برای تحکیم روابط دوجانبه توصیف کرد و نوشت: این سفر برای از بین بردن برخی سوء تفاهم ها و مسایل مرزی میان دو کشور از جمله حادثه اخیر ربوده شدن پنج مرزبان ایرانی (از سوی گروهک تروریستی جیش العدل) انجام می شود.
این رسانه انگلیسی زبان پاکستانی به نقل از یک مقام ارشد دولت اسلام آباد بدون اشاره به نام وی افزود: سفر مقام ایرانی به اسلام آباد در هفته پیش رو ( احتمالا دوشنبه و سه شنبه آینده) و قبل از سفر رسمی نواز شریف نخست وزیر پاکستان از تهران انجام می گیرد. نواز شریف قرار است حدود 10 روز دیگر به تهران سفر کند.
زمان دقیق سفر رحمانی فضلی به اسلام آباد از سوی منابع داخلی نیز هنوز اعلام نشده است.
براساس این گزارش، وزیر کشور ایران در جریان سفر به اسلام آباد، با ˈچودری نثار علی خانˈ همتای پاکستانی خود دیدار و درباره موضوع هایی چون ارتقای امنیت در مناطق مشترک مرزی با وی گفت و گو و تبادل نظر خواهد کرد.
به نوشته اکسپرس تریبیون، دولت های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان مصمم به حل مسایل موجود در روابط دوجانبه هستند و اخیرا نیز ˈسرتاج عزیزˈ مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی بعنوان فرستاده ویژه نواز شریف در سفر به تهران با حسن روحانی رییس جمهوری ایران دیدار و ضمن تقدیم پیام نواز شریف به وی، بر تعهد و تمایل اسلام آباد برای تقویت و تحکیم روابط دوجانبه با تهران تاکید کرد.
وزارت امور خارجه پاکستان نیز اعلام کرد: نواز شریف در نامه خود به رییس جمهوری ایران پیام دوستی و برادری پاکستان را تقدیم و بر ضرورت همگرایی و همکاری بیشتر دو کشور در زمینه های مختلف تاکید داشته است.
آساق ** ا.ر ** 1095 **1575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن