تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806740627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان ها در هفته گذشته/همت ملی در بزرگداشت روزملی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان ها در هفته گذشته/همت ملی در بزرگداشت روزملی استان ها – ایرنا- مردم ایران در همایشی ملی، دهم اردیبهشت روزملی خلیج فارس را در سراسر کشور گرامی داشتند.


روز ملی خلیج فارس یادآور دلاوری ایرانیان برای اخراج استعمارگران پرتغالی از خلیج فارس در اوایل قرن شانزدهم میلادی و همچنین تاکید قاطعانه بر رد ادعاها و تلاش ها برای جعل نام این آبراهه است.
بندرعباس- همزمان با دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، 500 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان شهر بندرخمیر روز چهارشنبه با تشکیل زنجیره انسانی در ساحل نیلگون خلیج فارس با زنجیره انسانی حمایت خود را از نام خلیج فارس اعلام کردند.
بوشهر- چهارمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس به مناسبت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس،چهارشنبه با حضور مشاوران وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و نفت، نماینده ولی فقیه و استاندار بوشهر برگزار شد.
زاهدان - بخشدار زرآباد شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان گفت: 300 فروند قایق موتوری به مناسبت ˈروز ملی خلیج فارسˈ در ساحل این بخش واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و محدوده اسکله شهید رضایی رژه رفتند.
بندرعباس - به مناسبت روز ملی خلیج فارس نخستین فرش صدفی جهان با نام خلیج فارس در ساحل شهرستان جاسک هرمزگان رونمایی شد.این فرش صدفی در مساحت بیش از 400 مترمربع با همکاری 25هنرمند ساخته شد.هنرمندان جاسک برای ایجاد این فرش از 12رنگ استفاده کرده اند.
*شکارچیان و محیط زیست
خرم آباد - محمد حسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان پنجشنبه گفت: نوروز حیدری چوپان فداکار لرستانی که سال گذشته هنگام حمله پلنگ به گله اش از کشتن پلنگ صرفنظر کرده بود از خسارت گوسفندانش گذشت.
مهاباد - موج پشیمانی شکارچیان از شکار به مهاباد نیز رسید و یک شکارچی با سابقه کبک در این شهرستان با اظهار ندامت از شکار پرندگان در یک اقدام نمادین با شکار وداع کرد. : این شکارچی سالخورده که محمد احمدزاده نام دارد و در بخش خلیفان از توابع این شهرستان زندگی می کند پس از سال ها شکار طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان و دوستداران محیط زیست، شکار پرندگان را کنار گذاشته و به جمع دوستداران محیط زیست پیوست.
سنندج– مراد حمیدی رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان از کاهش حکم یک شکارچی مریوانی در دادگاه تجدید نظر سنندج انتقاد کرد.وی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شعبه دادگاه تجدید نظر سنندج، حکم حبس یک سال زندان تعزیری یک شکارچی را به دو سال زندان تعلیقی کاهش داده است.به گفته وی ˈ ل - رˈ که حکمش کاهش یافته است در سال 89 نیز به دلیل تخلف از قوانین شکار به 200 هزار تومان جریمه شده بود و سابقه داشت.
گناوه - محمد تولیده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های گناوه و دیلم استان بوشهر سه شنبه گفت: لاشه یک نهنگ بزرگ که دراطراف سواحل روستای لیلتین شهرستان دیلم به گل نشسته بود، پیدا شد. این نهنگ از نژاد گرمسیری ( براید) از گونه های نادر است و علت تلف شدن آن برخورد با یک شناور درآبهای خلیج فارس است که جای برخورد بر بدنه این جانورنمایان است. طول این جانورعظیم الجثه دریایی درحدود 14 متر بوده که بر اثر جریان آب به ساحل آمده و به گل نشسته است.
انزلی - موج های خزر ماه هاست جنازه کفال ماهیان را تا ساحل تشییع می کنند؛ شاید به این امید که آدمیان چاره ای برای جلوگیری از مرگ ماهی ها بیندیشند یا حداقل نسبت به خطر بحران آلودگی هشیار شوند.این درحالی است که آلودن دریا همچنان ادامه دارد و اطلاعات دقیق درخصوص علت مرگ این ماهیان از سوی مرجع رسمی رسیدگی به این مساله اعلام نشده است.
کرج- استادان دانشگاه و کارشناسان شرکت کننده در میزگرد دانشگاه محیط زیست کشور در کرج نسبت به تشدید وخامت کم آبی در استان ها و نابسامانی وضعیت شکار حیوانات در مناطق مختلف هشدار دادند.
*معضل کنکور ویاری ازاستادان
اصفهان- هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه اصفهان گفت: ضروری است استادان دانشگاه ها برای حل معضل کنکور که از پیش دبستانی و دبستان تا دکترا دامن گیر جامعه شده است چاره اندیشی کنند. او گفت:برگزاری کنکور به شکل فعلی باعث شده که نیروهای خلاق از مقطع دبستان تا دکترا ، حذف شوند و به جای تحریک قدرت ابتکار و خلاقیت، حفظیات تقویت شود.
* وزیر بهداشت و دیدار با مراجع درقم
قم - سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه شب وارد قم شد.وی با مراجع تقلید دیدار کرد و از مراکز درمانی استان قم و دانشگاه علوم پزشکی استان قم بازدید کرد.
*اتوبوس واحد هم مرگ آفرین شد
تهران بزرگ- اتوبوس بخش خصوصی شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه روز دوشنبه در آزادراه آزادگان واژگون شد که در اثر این حادثه هشت نفر کشته و 22 نفر مجروح شدند.
*هزینه گزاف برای ورزش
کرج- محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس هر ساله هزینه های گزافی به دولت تحمیل می کردند.وی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعتبارات ناچیز بخش ورزش و هزینه های گزافی که دو تیم پرطرفدار تهرانی به دولت تحمیل می کردند با ظرافت خاصی یکی از آنها را به بخش خصوصی واگذار کردیم.
* مدیرکل یونسکو در شیراز و اصفهان
شیراز -ˈایرینا بوکوواˈ مدیرکل یونسکو عصر یکشنبه وارد شیراز شد و روز دوشنبه از
مجموعه جهانی تحت جمشید، آرامگاه سعدی و باغ ارم دیدن کرد.
وی همان روز از شیراز به اصفهان سفر کرد.
خانم ایرینا بوکووا، مدیرکل یونسکو به دعوت رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیاتی، با هدف دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان و بازدید از برخی مراکز علمی، آموزشی، تاریخی و فرهنگی وارد جمهوری اسلامی ایران شد .
675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن