تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش زبان فارسی به هزاران نفر از دانشجویان جامعه المصطفی و خانواده‌هایشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت الاسلام مهدوی مهر خبر داد:
آموزش زبان فارسی به هزاران نفر از دانشجویان جامعه المصطفی و خانواده‌هایشان
قم - خبرگزاری مهر: جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: هزاران نفر از طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی و خانواده هایشان زبان فارسی را فرا گرفتند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدي مهدوی مهر عصر پنجشنبه در مراسمی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز آموزش مجازی جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار کرد: جامعه المصطفی العالمیه به عنوان مرکز اشاعه و نشر علوم اسلام ناب در سراسر جهان با حدود 50 هزار دانشجو و دانش آموخته و فارغ التحصیل و طلبه در داخل کشور و سراسر جهان از 120 کشور، مجموعه منحصر به فردی است که با عنایت مقام معظم رهبری کارهای بزرگی انجام داده است. وی گفت: یکی از کوچکترین کارهایی که در این مرکز صورت گرفته آموزش زبان فارسی به هزاران نفر از اتباع خارجی است که هم خود دانشجویان و طلاب و هم خانواده‌های آنها زبان فارسی را یاد گرفتند و امروز نمایندگان و سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف هستند. حجت الاسلام مهدوی مهر فعالیت دانشگاه مجازی المصطفی را در نوع خود اولین مرکز مهمی ذکر کرد که به طور منسجم و گسترده برای دانشجویان غیرایرانی در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و برای گسترش فرهنگ ناب اسلام در دنیا از طریق فضای مجازی و سایبری کار می کند. جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: در حال حاضر حدود هزار و 500 نفر از سراسر دنیا به چهار زبان در دانشگاه مجازی المصطفی تحصیل می کنند. حجت الاسلام مهدوی مهر گفت: این مجموعه بیشترین ارتباط را با امکانات و توانایی‌های نرم افزاری و سخت افزاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد و باید بتوانیم برای این فعالیت بزرگ و ارزشمند از همکاری و همراهی این وزارتخانه استفاده کنیم و تنگناهایی که در فعالیت ما وجود دارد برطرف کنیم.    


۱۳۹۳/۲/۱۲ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن