تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزاران نفر به مناسبت روز جهانی کارگر در لندن تظاهرات کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هزاران نفر به مناسبت روز جهانی کارگر در لندن تظاهرات کردند لندن - ایرنا - هزاران نفر از کارگران، اعضای اتحادیه های صنفی و فعالان مدنی و ضدجنگ انگلیس عصر روز پنجشنبه با برگزاری تجمع و تظاهرات اعتراضی در مرکز لندن، روز جهانی کارگر را گرامی داشتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم روز جهانی کارگر در پایتخت انگلیس با تجمع در منطقه ˈکلرکنول گرینˈ آغاز شد و سپس با تظاهرات در خیابان های مرکزی لندن ادامه یافت.
هزاران نفر از کارگران، مهاجران خارجی و فعالان مدنی در حالی که پلاکاردهای متعدد ضد دولتی و همچنین شعار نوشته هایی در گرامیداشت روز کارگر و دفاع از حقوق کارگران در دست داشتند به سمت میدان بزرگ ترافالگار راهپیمایی کردد.
آنان همچنین شعارهایی علیه سیاست های ریاضت اقتصادی دولت ائتلافی انگلیس و کاهش بودجه های خدماتی و رفاهی می دادند.
کارگران و فعالان صنفی همچنین در شعارهای خود تاکید می کردند که در صورت عدم توجه دولت به خواسته های صنفی آنان، دست به اعتصاب سراسری خواهند زد.
مراسم امسال روز جهانی کارگر در انگلیس در حالی برگزار شد که فعالان صنفی و کارگری این کشور اواخر اسفندماه دو تن از رهبران خود را از دست دادند.
ˈتونی بنˈ سیاستمدار چپگرا و ضدجنگ انگلیس و از اعضای حزب کارگر و ˈباب کراوˈ رهبر اتحادیه کارگری بخش حمل و نقل ریلی و دریایی انگلیس و یکی از موفق ترین رهبران صنفی این کشور سال گذشته بر اثر بیماری درگذشتند.
شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی کارگر ضمن ادای احترام به این دو فعال سیاسی و صنفی حامی حقوق کارگران، از خدمات آنان تجلیل کردند.
عکس های زیادی از این دو فعال سیاسی و پلاکاردهایی در تجلیل از آنان در دستان بسیاری از تظاهرکنندگان به چشم می خورد.
کارگران و فعالان صنفی انگلیس در پایان تظاهرات خود در میدان بزرگ ˈترافالگارˈ اجتماع کردند و به سخنان تعدادی از شخصیت های سیاسی و رهبران اتحادیه های صنفی گوش فرا دادند.
ˈجرمی کوربینˈ نماینده پارلمان از حزب کارگر، تعدادی از رهبران اتحادیه های صنفی و مدنی و همچنین دختر ˈباب کراوˈ رهبر سابق اتحادیه صنفی کارکنان بخش حمل و نقل ریلی و دریایی انگلیس از جمله سخنرانان مراسم امروز بودند.
مراسم روز جهانی کارگر از بیش از یک قرن پیش همه ساله در روز اول ماه می (11 اردیبهشت) در شهر لندن برگزار می شود.
اروپام**345
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن