تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالغ بر 9 هزار نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بالغ بر 9 هزار نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: بالغ بر 9 هزار نفر دانش آموز تحت پوشش این نهاد که توسط 425 نفر رابط فرهنگی تحت آموزش و یا مشاوره قرار دارند.


ˈسید جواد رضویˈ روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند افزود: از این تعداد هزار و 550 نفر دانش آموز در بیرجند می باشند که توسط 182 نفر رابط فرهنگی آموزش می بینند.
وی رابطان فرهنگی را معلمان آموزش و پرورش معرفی کرد که به عنوان رابط بین دانش آموز و کمیته امداد، امور آموزشی، فرهنگی و نیز خدمات مشاوره ای دانش آموزان و والدین آنها را به عهده دارند.
رضوی با بیان اینکه در سطح خراسان جنوبی دو مرکز شبانه روزی دانش آموزی در بیرجند، دو مرکز در نهبندان و یک مرکز(پسرانه) در شهرستان سربیشه وجود دارد، گفت: ظرفیت پذیرش هر خوابگاه بالغ بر 90 نفر می باشد.
وی افزود: این مراکز اختصاص به دانش آموزان تحت پوششی دارد که در نقاط روستایی و محروم استان زندگی می کنند و چون جزو دانش آموزان نخبه محسوب می شوند، برای ادامه تحصیل در این مراکز شبانه روزی بسر می برند.
به گفته رضوی: هم اکنون در دو مرکز شبانه روزی ولایت و امامت بیرجند 168 دانش آموز نگهداری و تحت آموزش قرار دارند.
وی گفت: در کنار تحصیل برنامه های خدمات مشاوره ای ویژه دانش آموزان و والدین، حلقه صالحین، کاروان های راهیان نور و نیز کاروان های زیارتی فرهنگی، در برنامه آموزشی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد جای دارد.
در مراسم امروز از 23 رابط فرهنگی تجلیل شد.666/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن