تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 8400 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی/ نیاز هزار میلیاردی برای مشاغل خانگی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان طایی مطرح کرد:
اختصاص 8400 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی/ نیاز هزار میلیاردی برای مشاغل خانگی
خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص هشت هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و تعاونیها خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن طایی ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: ما در وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، در چارچوب سیاست های کلی اشتغال یک بسته سیاستی - اجرایی تهیه کرده ایم و آن را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار داده ایم. وی ادامه داد: در قالب این بسته سیاستی - اجرایی افزایش فرصت های شغلی، توزیع مناسب تر درآمد و توجه به استان های کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد ما در وزارتخانه این است که در جامعه توانمند سازی، کارآفرینی و اشتغالزایی را توسعه دهیم. وی با بیان این مطلب که در سطح بنگاه ها بحث یادگیری، نوآوری، فن آوری و بهره وری بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکمیل زنجیره ارزش است. طایی افزود: در این راستا تعداد قابل توجهی از بنگاه های تولیدی بایستی وارد زنجیره ی ارزش شوند و از خود فعالیت های نوآورانه و خلاقانه نشان دهند. وی گفت: در بحث مهارت ها نیز، آموزش، تولید، بازاریابی و فروش را در دستور کار قرار داده ایم. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یک خوشه و شبکه کسب و کار برای هر شهرستانی در حال تعریف شدن است و برای هر شهرستان برنامه ریزی های خاصی در نظر گرفته شده است. طایی نظارت جمعی بر اعتبارات، برنامه ریزی برای توسعه بنگاه های کوچک و متوسط و ایجاد تعاونی های فراگیر ملی را از دیگر برنامه های این وزارتخانه برشمرد و گفت: در مقیاس تولید نیز فعالیت مشاغل خانگی را در دستور کار قرار داده ایم. وی با اشاره به اینکه سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان تدوین شده است، اظهار داشت: برای اینکه بازار کار لرستان به تکامل برسد به 20 هزار فرصت شغلی نیازمند هستیم. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینباره گفت: لرستان برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی به دو هزار و 500 تا سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری سالانه نیاز دارد. طایی خاطرنشان کرد: برای بخش خصوصی و تعاونی ها در کل کشور هشت هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است. وی افزود: برای ایجاد مشاغل خانگی در کل کشور هزار میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز است. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بحث کارورزی دانش آموختگان بایستی حدود 100 هزار دانش آموخته تحت پوشش برنامه های اشتغال قرار بگیرند. طایی به برخی برنامه هایی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای لرستان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار درست و تشویق و تقویت جوانان لرستانی برای روی آوردن به کارآفرینی از برنامه هایی است که برای لرستان در دستور کار قرار گرفته است. وی افزود: جوانان لرستانی به طور عمده به دنبال آن هستند که در ارگانی استخدام شوند و نیاز دارند تا یک تغیر نگرشی نسبت به فضای کسب و کار در آنها صورت گیرد و روحیه کارآفرینی در آنها تقویت شود. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان سخنان خود از زحمات حامد ویس کرمی مدیر کل سابقه تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در طول این مدت تشکر و برای علی آشتاب مدیر جدید این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن