تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص بودجه سه هزار ميليارد توماني از محل تهاتر زمين براي پيشرفت شهرهاي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
مدير عامل شرکت عمران پرديس: اختصاص بودجه سه هزار ميليارد توماني از محل تهاتر زمين براي پيشرفت شهرهاي جديد مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس با اعلام اينکه سياست وزارت راه و شهرسازي در شهر هاي جديد مبني بر ايجاد شهر با تما م امکانات زير بنايي و روبنايي است، گفت: بودجه حدود 3 هزار ميليارد تومان از محل تهاتر زمين براي اقدامات تامين اقدامات روبنايي در شهرهاي جديد اختصاص يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي هدايت در نشستي خبري با اشاره به اينکه سياست ما در شهرهاي جديد ايجاد يک شهر با تمام امکانات زيربنايي و روبنايي است، گفت: تکميل روبناها و امکانات مورد نياز مانند مراکز آموزشي، تفريحي و فضاهاي سبز مورد تاکيد دولت قرار دارد.
وي با بيان اينکه مبلغ سه هزار ميليارد تومان براي کل شهرهاي جديد در نظر گرفته شده است، افزود: اين مبلغ براي طبقات روبنايي، حل تهاتر زمين در شهرهاي جديد اختصاص يافته است.
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس با بيان اينکه تکميل روبناهاي مسکن مهر در شهر جديد پرديس در دستور کار قرار دارد، افزود: بخش زيادي از اين پروژه ها تا آخر امسال به پايان مي رسد که ساخت حدود 40 واحد آموزشي شروع شده است و يک واحد ورزشي در هر فاز از محل درآمدهاي شرکت به اجرا مي رسد.
وي در خصوص تامين حمل و نقل ريلي گفت: امسال موضوع مترو را پيگيري مي کنيم و مجري در حال تهيه نقشه مترو است و در حال حاضر در مرحله انتخاب پيمانکار به روش EPCF از محل درآمدهاي شرکت عمران هستيم.
هدايت با تاکيد بر اينکه مترو پرديس در کوتاه مدت عملياتي مي شود، افزود: تا چند ماه آينده عمليات اجرايي مترو پرديس آغاز مي شود که در کنار آزادراه بخش زيادي از حمل و نقل اين شهر را پوشش مي دهد.
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس اظهار داشت: در صورتيکه تامين آب و برق پروژه ها انجام شود، از شهريور ماه تحويل پروژه هاي مسکن مهر را در دستور کار داريم.
هدايت با اشاره به اينکه عمده مشکل ما تامين خدمات زيربنايي از سوي وزارت نيرو است، افزود: در فاز 11 و 8 در صورت تامين خدمات زيربنايي از شهريور ماه تحويل واحد داريم.
وي با بيان اينکه در فاز 11، 5 هزار واحد براي تحويل انتخاب شده است، اما در بخش امکانات زيربنايي مشکل دارد، ادامه داد: موضوع اتصال فازها به آزادراه و بزرگراه با پيشرفت 90 درصدي در حال تکميل است همچنين اتصال به فاز 9 پرديس قديم هم انجام مي گيرد که تا دو ماه آينده اين پروژه ها هم تکميل مي شود.
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس با اشاره به اينکه از متقاضيان درخواست مي شود تا آورده خود را تکميل کنند، گفت: بر اساس ابلاغيه شماره 3 افزايش قيمت در هر متر مربع بين 50 تا 130 هزار تومان است که در صورت پرداخت دستورالعمل شماره يک و دو اين رقم کسر مي شود.
هدايت با بيان اينکه نمي توان گفت اين آخرين دستورالعمل افزايش قيمت است، بيان کرد: اگر افزايش قيمت زيادي در مصالح ساختماني اتفاق بيافتد احتمال افزايش قيمت دوباره وجود دارد، اما تاکنون چنين موضوعي اتفاق نيافتاده است.
وي با اشاره به اينکه مشکلي با انبوه سازان پرديس نداريم، اظهار داشت: برخي از شرکت هايي که وارد پروژه مسکن مهر شده اند، درجه يک نبودند و اغلب انبوه ساز هستند. به همين جهت زمان زيادي طول مي کشد تا پروژه را به پيمانکاران جديد انتقال دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن