تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده دانشگاه آزادخواستار نظارت بر رشد بی رویه مراکز آموزش عالی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده دانشگاه آزادخواستار نظارت بر رشد بی رویه مراکز آموزش عالی شد انزلی - ایرنا - نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور روز پنجشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد واحد انزلی خواستار نظارت مسوولان بر رشد بی رویه مراکز آموزش عالی شد.


به گزارش ایرنا، ˈ احمد شاهورانیˈ با ابراز گلایه از این روند، اظهار کرد: برخی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بدون داشتن امکانات لازم، رشد بی رویه کرده اند، در حالی که دانشگاه آزاد با بهره مندی از نیروی انسانی ، امکانات و تجهیزات می توانست کار آنها را انجام دهد.
وی با اشاره به این که رشد بی رویه این مراکز، موجب کاهش دانشجو در دانشگاه آزاد و هدررفت امکانات شده ابراز امیدواری کرد مسوولان زمینه بهره مندی مناسب از فضاهای آموزشی ، امکانات و اساتید دانشگاه آزاد را در نقاط مختلف کشور فراهم آورند.
این نماینده دانشگاه آزاد همچنین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: دانشگاه آزاد نیز با توجه به رقابت ایجاد شده بین مراکز آموزش عالی، بایستی در ارتقای هرچه بیشتر کیفیت آموزش و سایر زمینه ها بکوشد.
وی در ادامه با تبریک روز معلم به استادان خاطرنشان کرد: قرآن معجزه است و ریشه تمام علوم در قرآن موجود است و دانشگاه و دانشجویان باید به شناخت قرآن همت گمارند.
شاهورانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری تصریح کرد: مطهری، اسلام را در دانشگاه مطرح و زمینه انقلاب فرهنگی را در دانشگاه ایجاد کرد.
وی با اشاره به این که اگر رشد علمی و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی نبود، کشور به این موقعیت نمی رسید، تصریح کرد: 50 درصد متخصصان کشور در دانشگاه آزاد و با بودجه مردم بدون تحمیل ریالی به بودجه دولت پرورش یافته اند.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد باید بتواند ارتباط بین علم و اقتصاد را ایجاد کند و در پنج سال آینده به جایی برسیم که نیمی از هزینه دانشگاه از طریق شهریه و مابقی از محل فعالیت های شرکت های دانش بنیان باشد.
در این آیین ˈعلیرضا اقدامی معاف ˈ به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی انزلی معرفی و از زحمات ˈمصطفی تاتیناˈ در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی در سال 79 تاسیس شد و اکنون دارای سه هزار و 240 دانشجو در 30 رشته مختلف است. ک/2
620/ 603/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن