تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820459723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارکنان شرکت های کشتیرانی یونان دست به اعتصاب سراسری زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارکنان شرکت های کشتیرانی یونان دست به اعتصاب سراسری زدند آتن - ایرنا - کارکنان تمامی شرکت های کشتیرانی یونان به نشانه مخالفت با نظام سرمایه داری اعتصاب سراسری کردند و برای مدت 24 ساعت دست از کار کشیدند.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از آتن، اتحادیه سراسری کارکنان کشتیرانی یونان (P.O.N) در بیانیه ای ضمن انتقاد از نظام سرمایه داری و عملکرد دولت در قبال صنف کشتیرانی کشور افزود: دولت با ادامه و تشدید سیاست ریاضت اقتصادی، صنف کشتیرانی را با مشکلات جدی معیشتی روبرو کرده و از این رو با اعتصاب 24 ساعته خود که از صبح روز پنجشنبه آغاز شده است و همه کشتی های باری و مسافربر در بنادر کشور متوقف شده اند.
این اتحادیه در بیانیه خود افزوده است: تعداد زیادی از کارکنان شرکت های کشتیرانی مدت 6 ماه است حقوقی دریافت نکرده اند و قادر به پرداخت هزینه های آب، برق و نیازهای اولیه خانواده های خود نیستند.
اتحادیه کارکنان کشتیرانی یونان در این بیانیه ادامه داده است: تا رسیدن به اهداف خود که همانا فعالیت عادی شرکت های کشتیرانی و رعایت حقوق کارکنان بر اساس قوانین کار کشور است، به مبارزات خود ادامه خواهیم داد و امروز در تظاهرات روز جهانی کارگر بصورت فعال به همراه دیگر اتحادیه ها و سندیکاها شرکت خواهیم کرد.
دولت یونان طی 4 سال گذشته به درخواست وام دهندگان خارجی به این کشور بانک مرکزی اتحادیه اروپا، بانک جهانی و صندوق بین المللی موسوم به تروییکا، سیاست شدید ریاضت اقتصادی را به منظور برون رفت از بحران مالی پیشه کرده است.
ادامه و تشدید سیاست ریاضت اقتصادی تا کنون باعث بیکاری بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر شده، بیش از 30 درصد خانواده ها را در فقر فرو برده و تعداد زیادی از شرکت های تولیدی را ورشکسته کرده است.
رکود بازار نیز در اثر این سیاست ها به مرز 6 درصد رسیده است.
اروپام**2170**1479
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن