تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820774470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختران اصفهانی، زیر باران بردستان مادرانشان بوسه زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دختران اصفهانی، زیر باران بردستان مادرانشان بوسه زدند اصفهان- بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و روز مادر، دختران اصفهانی در مراسمی با عنوان عید دیدنی مادران و دختران در زیر باران بردستان مادرانشان بوسه زدند.


مناسبت میلاد حضرت زهراست و روز مادر و روز زن، دانش آموزان مدرسه عدالت دانشگاه اصفهان عصر دوشنبه با برگزاری مراسم عید دیدنی، خاطره ای زیبا از این روز بزرگ را در ذهن مادرانشان به یادگار گذاشتند.
دختران دانش آموز به همراه مادرانشان نشان دادند که مادران دوست همیشگی دخترانشان هستند.
برخی مادران در گفتگو با خبرنگار ایرنا این حرکت را زیبا توصیف کردند و گفتند: این کار باعث شناخت بیشتر خانواده ها از دوستان و خانواده دوستان فرزندشان می شود تا آسیب هایی که از ناحیه آنها گاهی شامل حال بچه ها می شود را کمتر کنند.
ˈنیر مهتر حاجیˈ مشاور مدرسه عدالت گفت: می خواهیم با برگزاری مراسم عید دیدنی، رابطه مادرها با دخترانشان را دوستانه تر کنیم.
وی افزود: اگر والدین با خانواده های دوستان فرزندانشان رابطه گرم و صمیمی برقرار کنند و در تعامل باشند، آسیب های اجتماعی شامل روابط نادرست، کم شدن اعتقادات مذهبی و اخلاقی فرزندان و در سنین بزرگتر مشکلات دوران بلوغ و احساس طرد شدگی کاهش می یابد و تربیت فرزندان در مسیر صحیح هدایت خواهد شد.
ˈمهتر حاجیˈ رابطه گرم و صمیمی بین والدین و مسوولین مدرسه را سبب ایجاد آرامش در دختران و پیشرفت تحصیلی آنان عنوان کرد و گفت: روز تولد حضرت زهرا و روز مادر باید در ذهن دختران مسلمان ماندگار باشد زیرا احساس بی ارزشی بین دختران مسلمان و کم اهمیت شمرده شدن در جامعه و خانواده، آسیب های بی شمار به دنبال خواهد داشت.
ˈنفیسه صدیقیˈ مدیر آموزشگاه عدالت نیز مراسم عید دیدنی را حرکتی در جهت نشاط و ایجاد روابط گرم مادران با دختران خواند و بر اهمیت پایبندی به اخلاق اسلامی در مدارس تاکید کرد.
وی گفت: به جای اهمیت دادن به تست زنی دروس ریاضی و علوم باید به اخلاق و اصول معارف اسلامی در مدارس نیز توجه شود.
زیباترین تصویر از حضور مادران و دختران در کنار هم هنگام بوسه زدن دختران بردستان مادرانشان و بارش ناگهانی ابر بهاری بود.
ت/7141/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن