تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب اعتبارات ملی، ملاک ارزیابی مدیران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار همدان: جذب اعتبارات ملی، ملاک ارزیابی مدیران است خبرگزاری پانا: فرماندار همدان گفت: مدیران به اعتبارات استانی اکتفا نکنند و جذب اعتبارات ملی، ملاک ارزیابی آنها است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت 12:20



به گزارش خبرگزاری پانا، علی تعالی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان افزود: 22 درصد از بودجه عمرانی سهم استان ها است و بقیه در اختیار مرکز است که مدیران برای جذب اعتبارات باید تلاش بیشتری داشته باشند. وی اضافه کرد: مدیران همت خود را برای جذب اعتبارات ملی بگذارند و با تلاش، رایزنی و توانمندی بیشتر می توانند از منابع بیشتری برای شهرستان استفاده کنند. فرماندار همدان با بیان اینکه نمایندگان با معضلات و مشکلات شهرستان و به ویژه روستاها آشنایی کامل و به مدیران ارشد دسترسی بهتری دارند گفت: در این راستا امیدواریم رایزنی و پیگیری لازم را در جذب بودجه‌های ملی و استانی داشته باشند. در قانون بودجه سال جاری به دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش اجازه داده شده که اماکن آموزشی مازاد خود را برای کاربری ورزشی و فرهنگی در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار دهند که این امر زمینه را برای توسعه مناطق محروم و روستایی فراهم می کند. تعالی افزود: همچنین در بحث راه‌اندازی آبیاری تحت فشار منابع خوبی در بودجه امسال دیده شده است که با توجه به کمبود منابع آب در این زمینه پیگیری مناسبی از سطح ملی انجام شود. وی بیان کرد: در شهرستان همدان کمیته پی گیری و ارزیابی مصوبات کارگروه ها تشکیل شده است که این کارگروه با هدف ایجاد تحرک و دقت نظر مدیران برای اجرایی شدن مصوبات وارد عمل شده است. وی با تأکید بر ارتقا شاخص‌های توسعه‌ای همدان متناسب با برنامه پنجم اظهار کرد: مصوبات کارگروه حاصل تفکر جمع است باید اکثر مصوبات اجرایی شود در این راستا امسال ارزیابی دقیقی از عملیاتی شدن مصوبات کارگروه‌های شهرستان در دستور کار داریم. رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان در ادامه تصریح کرد: تصور سنتی اینکه بودجه همدان به سبب قرار گرفتن در مرکزیت استان بیش از دیگر شهرستان‌ها و برخورداری آن بیشتر است باید از بین برود. تعالی افزود: این تفکر باعث شده که برخی از شاخص‌های دیگر شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات از شهرستان همدان بالاتر برود. معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار همدان نیز گفت: یکی از نکات بارز و شاخص بودجه سال 93، توجه به مناطق روستایی و محروم است و ملاک توزیع اعتبارات در سال جاری شاخصه های شهرستانی و برنامه ای است. محمد علی محمدی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی نگاه ویژه ای به اعتبارات ملی داشته باشند و برای جذب بیشتر این اعتبارات تلاش کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن