تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران اجرایی اعتبارات فرهنگی را واقع‌ بینانه مدیریت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان: مدیران اجرایی اعتبارات فرهنگی را واقع‌ بینانه مدیریت کنند خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اعتبارات مورد نیاز برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را به صورت واقع‌بینانه مدیریت کنند و پشتیبان و مجری اجرای برنامه‌‌ها حول محور مشخص بیان شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 12:28



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدابراهیم الهی‌تبار در کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی استان همدان با تاکید بر اینکه مهمترین مشکل فرهنگ، مدیریت فرهنگی است، اظهار کرد: به منظور به عینیت رساندن مدیریت جهادی باید امسال هم‌افزایی در مجموعه دستگاه‌های فرهنگی ایجاد شود و یک برنامه فرهنگی تأثیرگذار روی جامعه برگزار شود. وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اعتبارات مورد نیاز برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را به صورت واقع‌بینانه مدیریت کنند و پشتیبان و مجری اجرا برنامه‌‌ها حول محور مشخص بیان شود و ایده‌پردازی در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد. معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با تأکید بر مشارکت تشکل‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: کسب مهارت زندگی برای جوانان بسیار پر اهمیت است و سازمان جوانان به عنوان سیاست‌گذار این عرصه یک کار شاخص فرهنگی برای فعال کردن هرچه بیشتر تشکل‌های مردم نهاد ارائه دهد. وی خطاب به مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان همدان بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها کیفیت و کمیت را مدنظر قرار دهید و ناهنجاری‌های اجتماعی و علت گرایش مردم به آن سمت را شناسایی کنید و راهکارهایی برای از جلوگیری از ترویج آنها ارائه دهید. الهی‌تبار با بیان اینکه برخی بدعت‌های نادرست در جامعه ایجاد شده است، گفت: در راستای مقابله با این بدعت‌ها که در فرهنگ مردم وارد شده نیاز است تا کار فرهنگی انجام شود و این همکاری مدیران را می طلبد. وی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را ناشی از بی‌اخلاقی دانست و افزود: متأسفانه فرهنگ‌های نادرستی در جامعه رواج دارد برای مثال ما بسیار راحت دروغ می‌گوییم، تهمت می‌زنیم و یا کارهایی مغایر با عرف جامعه و دین انجام می‌دهیم که برای مقابله با این موارد باید فرهنگ‌سازی انجام شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن