تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلی‏ترین آداب سفره لقمه حلال است/ مدیریت جهادی منحصر به مدیران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام حیدری کاشانی:
اصلی‏ترین آداب سفره لقمه حلال است/ مدیریت جهادی منحصر به مدیران نیست خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حیدری کاشانی گفت: مهمترین پیام حضرت زهرا(س) این بود که اگر تمام عالم مخالف ولایت باشند مهم این است که من پیرو ولی زمانم باشم و این درسی است برای همیشه تاریخ.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی، در اجتماع بزرگ فاطمیون شهر کرمان که در سالن ورزشی شهید تجلی این شهر برگزار شد، با اشاره به آیه 54 سوره مائده درباره خصوصیات مومنان و شیعیان واقعی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: نخستین ویژگی شیعیان واقعی این است که در راه خدا از سرزنش هیچ سرزنش کننده‏ای ترسی به خود راه نمی‏دهند.
وی در ادامه اظهار داشت: چنین افرادی یاران واقعی امام زمان(عج) خواهند بود که در مسیر حق استوارند و در دل هراسی از تهدیدهای دشمن ندارند.
حجت الاسلام حیدری کاشانی عنوان کرد: اگر می خواهیم مورد رحمت خدا قرار بگیریم باید عاشق خداوند شویم تا خدا هم عاشق ما شود و آن وقت جلوه‏های بی انتهای رحمت الهی را خواهیم دید.
وی با بیان این که با بررسی آیات قرآن می توانیم بفهمیم خداوند دوستدار چه کسی است، اظهار داشت: خداوند ویژگی‏های افراد مورد علاقه خود را به زیبایی بیان می‏کند و ما باید با نهادینه کردن این خصوصیات در خود زمینه ساز مورد محبت قرار گرفتن خداوند شویم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مهمترین پیام حضرت زهرا(س) این بود که اگر تمام عالم مخالف ولایت باشند مهم این است که من پیرو ولی زمانم باشم و این درسی است برای همیشه تاریخ.
کارشناس برنامه سمت خدا گفت: در کنار این باید توجه داشته باشیم که خود را از صفاتی که باعث مورد غضب قرار گرفتن خداوند می شود دوری کنیم و در مرحله بعد انتظار مورد حب قرار گرفتن خدا را داشته باشیم.

حجت السلام حیدری کاشانی تأکید کرد: دیگر ویژگی مومنان دوستی محبان اهل بیت(ع) است و در برابر دشمنان ذره‏ای سستی ندارند و با قاطعیت برخورد می‏کنند.
وی با بیان این که مومنان واقعی مدیریت جهادی دارند، اظهار داشت: مومن واقعی در تمام عرصه‏ها بی امان و بی هراس کار صحیح را انجام می‏دهد و برای او فقط لبخند خدا و امام زمان(عج) مهم است.
حجت الاسلام حیدری کاشانی عنوان کرد: مدیریت جهادی منحصر به مدیران جامعه نیست و دو جنبه عمومی و خصوصی دارد که در سطح عام آن برای کل جامعه و در سطح پایین آن در بین اعضای خانواده جریان پیدا می‏کند.
وی با اشاره به لزوم عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: به همان میزانی که جامعه ما برای محقق شدن منویات ایشان فاصله دارد به همان میزان تا زمان ظهور امام زمان(عج) فاصله باقی است.
این استاد حوزه گفت: تمام افراد خانواده حضرت زهرا(س) روحیه شهادت طلبی داشتند و همه آن‏ها حاضر بودند در راه خدا جانشان را فدا کنند.
وی تصریح کرد: اگر ما خود را شیعه واقعی اهل بیت می‏دانیم باید ابتدا با نفس خود مبارزه کنیم و بعد از آن از خود توقع داشته باشیم که شیعه واقعی اهل بیت باشیم.
کارشناس برنامه سمت خدا یادآور شد: رسانه‏ها موظف به تبیین دقیق شعار سال بوده و نباید در تلاش برای عملی شدن آن کوتاهی کنند.
وی در پایان با تأکید بر نقش لقمه حلال در زندگی افراد گفت: اصلی‏ترین آداب سفره لقمه حلالی است که بر سفره قرار می‏گیرد و این نمونه‏ای از مجاهدت اقتصادی است./9702/پ202/ع 


۱۳۹۳/۱/۱۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن