تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يکي از شاخص هاي ارزشيابي مديران دستگاه هاي اجرايي، عمکرد آنان در جذب اعتبارات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۶ب.ظ)
استاندار خراسان رضوي: يکي از شاخص هاي ارزشيابي مديران دستگاه هاي اجرايي، عمکرد آنان در جذب اعتبارات است استاندار خراسان رضوي گفت: يکي از شاخص‌هاي ارزشيابي مديران دستگاه هاي اجرايي، عمکرد مثبت آنان را در جذب اعتبارات تا پايان سال مالي است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي‌رضا رشيديان در جلسه شوراي فني استان با بيان اين که در پايان سال گذشته اعتباراتي به استان تخصيص يافت که بين دستگاه هاي اجرايي توزيع شد، اظهار داشت: بايد در راستاي جذب 100 در صدي اين اعتبارات تاپايان سال مالي، تلاش کنيم.
وي با اشاره به جذب 79 درصدي اعتبارات استاني از محل پرداختي خزانه و 77 درصدي اعتبارات ملي استاني شده از همين محل، افزود: 79 ميليارد تومان مانده ي حساب در دستگاه هاي اجرايي است که اين رقم تا پايان موعد مقرر قانوني، بايد به صفر برسد.
استاندار خراسان رضوي گفت: اعتبارات دستگاه هايي اجرايي که موفق به جذب 100 درصدي بودجه ي تخصيص يافته ي خود نشوند؛ به دستگاه هاي برتر در اين حوزه اختصاص خواهد يافت.
رشيديان توجه به مباحث پژوهشي را ضروري دانست و تصريح کرد: اعتبارات پژوهشي دستگاه هاي اجرايي بايد مطابق مقررات به اين امر تخصيص يافته و به طور 100 درصد جذب شود.
وي ادامه داد: در همين راستا اولويت هاي پژوهشي استان، در کارگروه پژوهش با محوريت دفتر آموزش و پژوهش استانداري و اخذ نظر از دستگاه هاي اجرايي، احصا شده و مراحل تخصيص بودجه و اجرايي شدن در حال پيگيري است.
استاندار خراسان رضوي خاطر نشان کرد: بايد از توان علمي استان با اولويت سنجي و انجام پژوهش هاي کار بردي، در راستاي ارتقاي خدمت رساني به مردم، افزايش ميزان رضايتمندي آنان، کاهش و حل معضلات و مشکلات فراروي مديران دستگاه هاي اجرايي، استفاده ي بهينه کنيم.
وي در ادامه ضمن استماع گزارش آب منطقه اي استان در خصوص بالا آمدن سطح آب در برخي نواحي مرکزي شهر مشهد، گفت: با توجه به تراکم جمعيت در اين کلان شهر مذهبي و تردد تعداد قابل توجهي از زائران، برنامه ريزي براي مديريت اين شهر در حوزه هاي مختلف، بايد به صورت وِيژه و در سطح ملي باشد.
رشيديان، مديريت منابع آبي و استفاده ي بهينه از آن را امري ضروري دانست و گفت: افزايش استحصال آب از چاه هاي مجاز محدوده ي مرکزي شهر، انجام مطالعات ريز پهنه بندي قنوات، بررسي کيفي آب هاي سطحي و زير سطحي، ساماندهي قنوات و چشمه ها، از جمله مواردي است که از بروز مجدد چنين مشکلاتي جلوگيري مي کند.
استاندار خراسان رضوي با تاکيد بر اجراي سيستم فاضلاب و جلوگيري از تغذيه ي مجدد در اين محدوده، از شهرداري مشهد خواست تا قبل از اجرا و ايجاد سازه هاي سنگين در محدوده ي مرکزي شهر که موجب تحميل فشار مضاعف به لايه هاي زمين مي شود، مطالعات مرتبط در اين زمينه را انجام دهد.
حميد رضا جانباز مشاور وزير نيرو و مدير عامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور نيز در اين جلسه، بالا آمدن سطح آب سفره هاي زير زميني در برخي مناطق کشور، در حالي که بازده بسياري از دشت ها منفي است را يک فرصت خواند و بر مديريت و ساماندهي آن تاکيد کرد.
وي با بيان اين که در آينده ي نزديک استاندارد آب غير شرب تدوين مي شود؛ گفت: به منظور استفاده ي بهينه از منابع آبي موجود، بايد در زمينه ي جدا سازي آب شرب از ساير مصارف، اقدام کنيم .
در اين جلسه مقرر شد گزارش ميزان جذب اعتبارات دستگاه هاي اجرايي هر 10 روز يک بار توسط دفتر فني استانداري خراسان رضوي و خزانه ي استان تهيه و به دفتر استاندار ارسال گردد و در پايان سال مالي از برترين ها در اين حوزه تقدير به عمل آيد.
شايان ذکر است: در ابتداي اين جلسه، دبير شوراي فني استان، گزارش جذب اعتبارات عمراني را ارائه کرد.
گفتني ست در اين جلسه از زحمات شاه عالمي مدير عامل سابق شرکت آب و فاضلاب مشهد تقدير و طباطبايي به عنوان مدير جديد معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن