تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814180652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسفه حجاب در سينماها و صدا و سيما درست منعكس نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت الاسلام عبادی:
فلسفه حجاب در سينماها و صدا و سيما درست منعكس نشده است
بیرجند- خبرگزاری مهر: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: عفاف و حجاب از ضروريات امروزه جامعه بوده که متاسفانه فلسفه حجاب در سينماها و صدا و سيما درست منعكس نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی صبح پنج شنبه در جشن ولادت امام محمد باقر(ع) در آستانه امامزادگان باقریه (ع) بیرجند، اظهار کرد: برخی از مشکلات اقتصادی کشور مانند اشتغال ریشه در فرهنگ و ترویج نادرست این مسائل در گذشته دارد.  وی با بیان اینکه گرچه رسیدگی به مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت بیشتر نمایان و بررسی آن در اولویت قرار دارد، افزود: مباحث فرهنگی در دراز مدت خود را نشان می دهد و اهمیت این موضوع بیشتر است. حجت الاسلام عبادی ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی را فرهنگی دانست و گفت: اشتغال امروزه به مهم ترین مشکل جامعه تبدیل شده و این امر ناشی از ترویج نادرست فرهنگ آن در گذشته است. اقتصاد مقدم بر فرهنگ است وی با اشاره به شعار سال بیان کرد: اگر در این شعار اقتصاد مقدم بر فرهنگ است به دلیل این است که اقتصاد یک مسئله فوری است و مسئولان باید سریعتر برای رفع مشکلات فرهنگی همچون تورم چاره اندیشی کنند. حجت الاسلام عبادی ادامه داد: امروزه اشتغال به درستی در ذهن جوانان فرهنگ سازی نشده است و متاسفانه جوانان اشتغال را فقط پشت میزنشینی می دانند در صورتی که امور دیگری نیز هست که علاوه بر اشتغالزایی، درآمد بالایی نیز دارد. وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نیز یعنی اینکه وابستگی اقتصاد کشور به اقتصاد جهانی کاهش یابد. حجت الاسلام عبادی افزود: کاهش وابستگی اقتصاد کشور به اقتصاد جهانی سبب می شود تا در صورت مشکلاتی همچون تحریم ها، اقتصادی مستقل و خودکفا داشته و بر مردم از لحاظ اقتصادی فشاری وارد نشود. ترویج سبک زندگی اسلامی از اولویت های فرهنگی است وی به شاخص های فرهنگی مطلوب در خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و افزود: اگر این استان یکی از امن ترین استان های کشور است به دلیل فرهنگ بالای مردم منطقه است. حجت الاسلام عبادی بر پرداختن به سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: این امر از مهم ترین اولویت های بخش فرهنگی است. وی بر تلاش همه دستگاه های فرهنگی استان در این راستا تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه امروز شبکه های ماهواره ای سبک زندگی غربی را برای مردم به نمایش می گذارند تا بنیان خانواده ها را دچار آسیب کنند نقش دستگاه های فرهنگی در ترویج فرهنگ اسلامی بسیار ضروری است. حجت الاسلام عبادی عفاف و حجاب را از ضروريات امروزه جامعه دانست و بیان کرد: فلسفه حجاب در سينماها و صدا و سيما درست منعكس نشده است. وي همچنین شهيد مطهري را قهرمان عرصه فرهنگ دانست و گفت: باید سبك زندگي اين انسان ها در جامعه نهادينه شود. .  


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن