تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820269110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران نقش موثری در تحقق شعار سال دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگران نقش موثری در تحقق شعار سال دارند ملایر-ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: کارگران با رونق دادن اقتصاد، فرهنگ کار و تلاش را همواره در جامعه جاری کردند و بر این اساس، نقش بسیار موثری در تحقق شعار امسال دارند.


به گزارش ایرنا ˈمصطفی آزادبختˈ روز پنجشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه بیمارستان دکتر غرضی ملایر افزود: در دین اسلام و طبق فرموده های پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) کار، بزرگترین تفریح است که باید خدمت و آبادانی، کمک به همنوع و همراه با عقیده اسلامی باشد.
آزادبخت دفاع مقدس را نمونه بارز فرهنگ کار و تلاش در نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: هم اکنون شما کارگران در سنگر بسیار مقدسی هستید و با ادامه دادن راه شهیدان، ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خود می رسانید.
وی خاطرنشان کرد: پاکی و خدمت صادقانه در جامعه کارگران، آرامش بخش روح شهیدان است، به گونه ای عرق کارگر را همسنگ خون شهیدان قرار داده اند.
رییس بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز کارگران را شریف ترین قشر جامعه دانست و گفت: در مکتب و فرهنگ ما، این افتخار بزرگی است که می توانیم افراد موثری باشیم و دیگران را از خدمات خود بهره مند کنیم.
ˈبهمن نعمت گرگانیˈ اظهار داشت: قداست شغلی کارگر بسیار بالاتر از شخصی است که تنها به دعا و معنویات می پردازد و به همین منظور، تقدیس و تکریم کارگر باید در رأس همه برنامه ها باشد.
وی رشد عقلانی و اجتماعی، کسب آرامش روحی، سلامت جسم و رفع فقر را از نتایج کار و تلاش عنوان کرد و افزود: تمام هدف ما در حوزه درمان، خدمت به مردم و ارایه خدمات با کیفیت بالا به بیماران و کارکنان بیمارستان است.
گرگانی همچنین از کسب رتبه برتر بیمارستان غرضی ملایر به همراه بیمارستان شهید بهشتی همدان در مدیریت بحران خبر داد و بیان داشت: سیستم کیفیت این بیمارستان فعال است و تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز جای کار بسیار است.
وی ادامه داد: سال گذشته، شش هزارو 187 بیمار در این بیمارستان بستری شدند و در مجموع، 11 هزارو 860 نفر از خدمات بیمارستان غرضی ملایر استفاده کردند.
وی اضافه کرد: در مجموع، 198 هزارو 922 نفر به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک در این بیمارستان مراجعه و به صورت رایگان مداوا شدند.
رییس بیمارستان غرضی ملایر گفت: سال گذشته، از یک هزارو 840 زایمان انجام شده در این بیمارستان، یک هزارو 44 نفر به صورت طبیعی و 796 نفر سزارین شدند که بیمارستان غرضی ملایر در شاخص زایمان طبیعی ، رتبه اول را دارد.
دکتر گرگانی بیان داشت: تعداد تخت های مصوب بیمارستان غرضی، 160 تخت است که در حال حاضر، 130 تخت فعال دارد و به زودی 16 تخت جراحی نیز فعال خواهد شد و تمامی تجهیزات آن نیز خریداری شده است.
وی تبدیل وضعیت کارکنان را از دیگر خدمات این بیمارستان برشمرد و افزود: بزودی یک دکتر دندانپزشک نیز در این بیمارستان جذب خواهد شد.
در این آیین،ˈمحبوبه ابراهیمیˈ و ˈناهید ترابیˈ به عنوان کارگران نمونه بیمارستان غرضی انتخاب و از آنها تجلیل به عمل آمد.
همچنین از دو مامای نمونه و پرسنل زایشگاه بیمارستان غرضی ملایر نیز تجلیل شد.
7528/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن