تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805046312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: 80 درصد مطالبات بیمه ها را پرداخت کرده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر بهداشت: 80 درصد مطالبات بیمه ها را پرداخت کرده ایم قم – ایرنا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم موفق شدیم بیش از 80 درصد مطالبات بیمه ها را پرداخت کنیم تا مشکلات بیمه ای بر سر راه مردم در درمان کاهش یابد.


به گزارش ایرنا، ˈسید حسن هاشمیˈ روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید ابراز داشت: ارتقای دانش پزشکی پس از انقلاب با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و اکنون متخصصان زیادی در زمینه داروها و تکنیک های جراحی تربیت شده اند.
وی گفت: با وجودی که دولت ها در علوم پزشکی سرمایه گذاری بالایی نکرده اند اما 40 درصد رشد علم در کشور مرتبط با رشته پزشکی است.
وزیر بهداشت بیان داشت: این در حالی است که سهم ما در اعتبارات پژوهشی کمتر از 10 درصد کل اعتبارات بوده است.
وی افزود: بدلیل مهاجرت مردم از روستاها به شهرها در سال های پس از انقلاب شاهد بودیم که حاشیه های شهر زیرساخت های درمانی مناسبی نداشتند.
وزیر بهداشت افزود: هر توسعه ای در کشور اتفاق می افتاده است پیوست سلامت نداشته است و با شهرسازی و راه سازی فکری برای اورژانس، مراکز بهداشتی و بیمارستان نشده است از این رو عقب ماندگی زیاد است.
وی افزود: دولت در بخش بیمه هزینه می کند اما چون بیمه های متعددی داریم اما در این بخش، زمانی که مردم به بیماری های صعب العلاج مبتلا می شوند آن طور که شایسته است حمایت نمی شوند.
وی ادامه داد: با ابلاغ سیاست های کلی سلامت که از سوی رهبرمعظم انقلاب صورت گرفت قوه مقننه و مجریه کمک خواهند کرد که تمامی منابع تجمیع شده و بیمه واحد و همگانی ایجاد شود و مردم از بسته حمایتی پایه و جامع برخوردار شوند.
قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: دکتر روحانی انصافا بسیار در حوزه سلامت همت داشته و مشخص است که به مشکل جدی مردم توجه دارد و در دولت، رییس جمهوری و اکثر هیات وزیران از اولویت های مهم خود را بحث سلامت می دانند.
وی افزود: در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها یکی از بخش هایی که بسیار به آن توجه شده است بخش بهداشت و درمان است و از 15 اردیبهشت ماه وظایف سنگینی برای همکاران ما در کل کشور تعریف شده است تا بخشی از مشکلات مردم را کم کنند.
وزیر بهداشت با اشاره به بحث کنترل جمعیت بیان داشت: افزایش جمعیت جزء برنامه های ما است اما کار آسانی نیست چرا که انجام کار در قالب شعار آسان است.
وی ادامه داد: در حوزه سلامت، پیشگیری از باروری بر عهده حوزه وزارت بهداشت بوده است اما زمانی که بحث از تشویق است کل دولت باید مشوق های لازم را ایجاد کند.
وی افزود: مجلس ، دولت و رسانه ها باید مخاطراتی که نسبت به کشور با کنترل جمعیت وجود دارد را معرفی کنند اما حداقل می توانیم بگوییم 35 هزار نفر درحوزه بهداشت فعال بوده اند که 20 سال برای ترغیب دیگران به پیشگیری فعالیت داشته اند لذا زمان می برد که آن ها برای فرهنگ افزایش جمعیت اقناع شوند.
وی از راهکارهای وزارت بهداشت برای حل مشکلات داروی افراد نابارور خبر داد و افزود: دولت در کنار مجلس بودجه 600 میلیارد تومانی را برای این کار قرار داده است و در بحث داروهای ناباروری توانستیم بخش عظیمی را بیمه کنیم تا امیدها برای سه میلیون خانواده نابارور افزایش یابد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه شب وارد قم شد، وی در سفر به قم که تا پنجشنبه شب ادامه می یابد با جمعی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
سید حسن هاشمی هم چنین از برخی مراکز درمانی و آموزشی قم بازدید خواهد کرد و در جلسات مشترکی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم شرکت خواهد کرد.
بررسی و چاره جویی برای رفع معضلات بهداشت و درمان در استان قم از مهمترین اهداف سفر وزیر بهداشت به این شهر است. ک/3
7408 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن