تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتاق فكر آموزش و پرورش بهشهر راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران ثلاثی:
اتاق فكر آموزش و پرورش بهشهر راه اندازی شد
بهشهر - خبرگزاري مهر: مديرآموزش و پرورش بهشهر از راه اندازي اتاق فكر آموزش و پرورش اين شهرستان خبر داد و گفت: اين اتاق فكر با برنامه ريزي اصولي و با بهره مندي از كارشناسان و اساتيد زبده به معناي واقعي تشكيل شده است تا كمك كار آموزش و پرورش باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم ثلاثي شامگاه چهارشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه در بهشهر افزود: اين اتاق فكر براساس سياست هاي اعلام شده توسط وزير شامل ساماندهي و سازماندهي منابع انساني، مشاركت همه جانبه در ابعاد مختلف، بودجه بندي عملياتي و بهبود مديريت آموزشگاهي تشكيل شد.

وي اظهار داشت: براساس اين 4 سياست 4 اتاق فكر با مسئوليت چهار معاون اين اداره و با حضور معلمان و مربيان و اساتيد برگزار شد و با قوت به كار خود ادامه مي دهد.

وي نقش معلمان را در رشد و تقويت ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و نظام بي بديل و غیر قابل انکار دانست و يادآور شد: در هفته معلم این نقش باید به خوبی تبیین و به دانش آموزان ارائه شود.

ثلاثي ادامه داد: در همين راستا با برنامه ريزي، مديران ادارات در هفته معلم با حضور در مدارس دوران تحصيل خود يا مدارس فرزندان خود از مقلام معلم تجليل و عظمت اين مقام ارزشمند را تبيين مي كنند.

وي با بيان اينكه در دوران پيروزي انقلاب اسلامي و بعد ازآن در طول هشت سال دفاع مقدس، فرهنگيان ودانش آموزان نقش موثري بوده است يادآور شد: وجود 27 شهيد فرهنگي و 188 شهيد دانش آموز در بهشهر بيانگر از جان گذشتگی است.

ثلاثي هفته معلم را هفته ارزش نهادن به مقام والاي معلم اعلام كرد و گفت: در اين هفته براساس برنامه ريزي انجام شده در حدود 20 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است كه ديدار با امام جمعه بهشهر، تجليل از حدود 4 هزار نفر از معلمان  و كاركنان شاغل و بازنشسته، زنگ سپاس، ديدار با خانواده هاي شهداي فرهنگي، نست خبري با اصحاب رسانه، حضور در نماز جمعه و... از جمله اين برنامه ها است.

وي در ادامه با اشاره به كمك خيرين گفت: در سال گذشته با همت خیرین مدرسه ساز تعداد دو باب مدرسه در دست ساخت بود كه مدرسه تيزهوشان شهيد بهشتي با اعتبار يك ميليارد و 200 ميليون توماني كه 400 ميليون تومان توسط خير كاظم قلم چي اهداء شد ساخته و افتتاح شد.

ثلاثي بيان داشت: ساخت مدرسه 15 كلاسه آيت الله طالقاني( شهيد شريعتي سابق) نيز با 3 هزار متر مربع زير بنا با هزينه 3 ميليارد توماني با همت صددر صد خير با پيشرفت فيزيكي 95 درصد در حال ساخت است.

مدير آموزش و پرورش بهشهر همچنين اظهار داشت: متاسفانه دستگاههاي اجرايي كمك كار آموزش و پرورش نيستند و براي هفته معلم امسال تنها شوراي شهر بهشهر به كمك آموزش و پرورش آمد.

ثلاثي گفت: آموزش و پرورش بهشهر در حال حاضر داراي 166 مدرسه با بيش از 20 هزار دانش آموز در 866 كلاس درس است كه در سال گذشته در بخش آموزشي اين شهرستان رتبه سوم استان را كسب كرده است.

وي ادامه داد: در سال گذشته 609 دانش آموز در رشته هاي مختلف كنكور پذيرفته شدند كه يك رتبه زير يكصد، 11 رتبه زير هزار و 48 رتبه زير 3 هزار داشته ايم.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن