تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت رسانه پیگیری مطالبات مردمی است/ مدیریت ریسک مهمتر از مدیریت بحران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان اکبری:
رسالت رسانه پیگیری مطالبات مردمی است/ مدیریت ریسک مهمتر از مدیریت بحران است
گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: رسانه ای که در کنار مردم قرار بگیرد و مطالبات شهروندان را به مسئولین متذکر شود و از آنها بخواهد تا در راستای ادای این مطالبات تلاش کنند، رسانه ای است که به رسالتش به درستی عمل کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی اکبری شامگاه چهارشبه در نشستی با تحریریه و سرپرست خبرگزاری مهر در استان گلستان افزود: رسانه ها حلقه واسطه بین مردم و مسئولین هستند که به راحتی قادرند خواسته های مردم را به مسئولین انتقال داده و تلاش مدیران را در جهت جلب رضایت مردم، به گوش آنها برسانند. وی ادامه داد: خبرگزاری مهر در گلستان یکی از رسانه های پویایی است که در این راستا به درستی عمل کرده و ارتباط خوبی با دستگاههای اجرایی و مردم به جهت انتقال اطلاعات داشته است. وی تصریح کرد: وظیفه دستگاههای اجرایی و مدیران برقراری ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها و اطلاع رسانی به مردم است و اگر مدیری به جز این عمل کند باید بگویم راه را اشتباه رفته است. اکبری در توضیح فعالیت جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت:  بیش از 90 درصد از کار این دستگاه در زمانی غیر از وقوع حادثه انجام می شود و آن آموزش برای مواجهه با حوادث است. وی اذعان کرد: در هنگام وقوع یک حادثه تنها باید شرایط را مدیریت کرد و امدادرسانی های لازم انجام شود؛ اگر از قبل نحوه برخورد با حوادث به شهروندان  آموزش لازم داده شود صدمات و آسیب های وارده از حادثه بسیار کمتر خواهد بود. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان مدیریت ریسک را از مدیریت بحران مهمتر دانست و افزود: در مدیریت ریسک آمادگی کامل به افراد برای مقابله با حوادث از طریق آموزش و فرهنگ سازی داده می شود و این برای مواجهه با هرگونه اتفاق منطقی تر است. وی اضافه کرد: مدیریت بحران هنر نیست زیرا در زمانی که اتفاقی رخ داده و آسیب ها وارد شده باید اقدامات دیگر را انجام داد در حالی که با مدیریت ریسک می توان جان بسیاری از انسانها را از خطرات جدی نجات داد. وی در خاتمه یادآور شد: فرهنگ سازی و آموزش شهروندان در مقابله با حوادث برای جمعیت هلال احمر استان یک ضرورت است زیرا جان هر انسان صرف نظر از داشتن هر نوع عقیده، مذهب و گرایش  برای ما ارزشمند است.




۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن