تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ها امروز با خطر و تهدیدخام فروشی املاک و مستغلات مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار گرگان: شهرداری ها امروز با خطر و تهدیدخام فروشی املاک و مستغلات مواجه هستند گرگان - ایرنا - شهردار گرگان گفت: امروز خام فروشی اموال و املاک و مستغلات شهرداری ها بدترین خطر و تهدیدی است که شهرداری ها با آن مواجه هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحسین صادقلوˈ چهارشنبه شب در جمع شورائیان گرگان افزود: نباید شرایط به گونه ای باشد تا این که با کمبودهایی مواجه شدیم، سراغ فروش آنها برویم.
وی تصریح کرد: این اموال، املاک و یا اراضی شهرداری نباید پول توجیبی شهردار باشد و در صورت عدم اعتبار نباید سریع به دنبال لایحه ای به شورا باشیم و یا با آگهی مزایده این کمبودها را جبران کنیم.
به گفته وی، این پول ها برای پرسنل نیست و ما اختیاری برای استفاده اعتبارات جاری نداریم اما متاسفانه این امر متداول شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه امروز مسئله مهمی با عنوان مشارکت بخش خصوصی در لایحه درآمدی شهرداری ها همیشه نادیده گرفته می شود.
صادقلو گفت: هدف ما کسب درآمد از عوارض به عنوان کسب درآمد پایدار نیست.
شهردار گرگان افزود: امسال توانستیم مبلغ 200 میلیارد ریال به عنوان فاز اول مشارکت بخش خصوصی در جهت شهرسازی اختصاص دهیم.
وی ضمن تاکید بر شایسته سالاری گفت: مدیرانی که در راستای فعالیت های شهرداری انتخاب می شوند، باید تجربه و آگاهی کافی در امور شهرداری را داشته باشند و بندهای قانون شهرداری توسط مدیران مربوطه به درستی مطالعه و پذیرفته شود.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید به مساله کاهش دادن مشکلات در شهرداری، اظهار کرد: برای اینکه کار را از دسترس سلیقه ها و پرسنل بگیریم، راهی جز سیستماتیک کردن کارها نداریم و در این صورت می شود که نگاه های منفی بسته می شود و نظر سیستم برای همه افراد یکسان خواهد بود و سوء تفاهمی پیش نخواهد آمد.
شهردار مرکز استان گلستان با اشاره به گذشت چهار دوره از عمر شوراها، گفت: تاکنون آن بلوغ اجتماعی مدنظر در شوراها اتفاق نیفتاده و این مهم نه بدان معنا که شوراییان به این بلوغ نرسیده اند، بلکه باید کارهای آموزش و مدیریتی بیشتری در شوراها انجام گیرد.
صادقلو افزود: اگر استانداری به ویژه معاونت عمرانی و دفتر امور شهری با تشکیل کارگروه های آموزشی برای شهرداری ها و شوراییان به قرائت بند بند مصوبات بپردازند، این مصوبات دیگر برگشت نخواهند داشت و حاشیه ها در این زمینه توان مدیریتی مسئولان را سلب نخواهد کرد.
به گفته شهردار گرگان، باید شرایط را درجهت استفاده از تجارب دیگران و برگزاری سمینارها، نشست ها و کارگروه های آموزشی در راه کارشناسی تر کردن مدیریت ها سوق دهیم.
7467/579
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن