تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817735820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به کار شورايي باور دارم اما کار جناحي و سياسي در درون شوراها را قبول ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۵۰ب.ظ)
تاکيد استاندار کرمانشاه: به کار شورايي باور دارم اما کار جناحي و سياسي در درون شوراها را قبول ندارم استاندار کرمانشاه در همايش شوراهاي استان با تاکيد بر اينکه به کار شورايي باور دارم ‘افزود: کار سياسي و جناحي در درون جامعه شورا ها که منتخبين واقعي مردم هستند ‘را قبول ندارم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ همايش شوراهاي اسلامي استان با حضور مهندس ابرهيم رضايي بابادي استاندار ‘مهندس نيک کردار معاون هماهنگي امور عمراني استانداري ‘ حاج جعفر همتي مشاور عالي استاندار‘ فرمانداران ‘ شهرداران و بخشداران و همچنين اعضاي شوراهاي اسلامي استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد.
مهندس ابراهيم رضايي بابادي در اين همايش طي سخناني با اشاره به فرمان تاريخي معمار کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) مبني بر تاسيس شوراهاي اسلامي شهر و روستا ‘خاطر نشان کرد:مطمئناً فرمان تاريخي امام راحل (ره) در نهم ارديبهشت 58 در تاسيس شوراها بر سنديت حضور و نقش مردم در سرنوشت خودشان دلالت دارد تا در اين راستا با حضور خود بهترين تصميمات را در اداره محل و شهر و روستاي خود اتخاذ کنند.
مهندس رضايي هدف از تاسيس شوراهاي اسلامي شهر و روستا را ايجاد نظام شورايي مبتني بر حفظ حقوق مردم و همچنين اجراي صريح قانون عنوان کرد و گفت:بي ترديد شورايي که برخاسته از آراء مردم است بايد بدور از هرگونه سياسي کاري و جناح بازي امورات مردم را اجرا کند و به سمت مديريت شهري گام بردارد در غير اين صورت منافع مردم متضرر خواهد شد.
وي همچنين وظايف شهرداري ها را بسيار حساس و تاثيرگذار براي جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به اينکه شوراها نيز يار و ياور شهرداري ها در پيشبرد امورات محوله هستند لذا مي طلبد که اعضاي شوراها با همدلي و انسجام بيشتر‘ مسير توسعه و عمران شهر و روستاها را هموار و تسهيل نمايند.
وي در ادامه سخنان خود تقويت سازمان همياري شهرداري هاي استان را مهم ارزيابي کرد و گفت:سازمان همياري شهرداري ها بايد بيش از پيش در توسعه آموزشي شهرداران موثر واقع شود زيرا ارائه کار کيفي از سوي شهرداران نتيجه و حاصل کار گاه هاي آموزشي و دانش فني آنها است که منجر به تحول و پويايي جامعه مي گردد.
مهندس رضايي‘ ارتقاء جامعه شهري را در گرو خوب فکر کردن و خوب عمل کردن بيان و تصريح کرد:به عنوان مدير ارشد استان کار شورايي را عملا باور دارم و معتقدم که استان کرمانشاه از جمله استان هايي است که در حوزه هاي مختلف آب ‘زمين از ظرفيت هاي قابل توجهي برخوردار است و با صراحت به جامعه مديريتي استان "گفته ام که استان قادر به ايفاي نقش در تمامي عرصه هاست ‘ لذا با وحدت‘ انسجام و همدلي مي توانيم اقدامات گسترده اي را براي اين استان انجام دهيم.
وي حضور سرمايه گذاران در استان را رو به افزايش عنوان کرد و گفت:خوشبختانه در تمامي زمينه ها که شاخص هاي استان ارتقاء يابد و رونق اقتصادي نيز محقق گردد‘ کارهاي بزرگي انجام گرفته است لذا اميدواريم که با استفاده از خرد جمعي بتوانيم کرمانشاه را به جايگاه واقعي و حقيقي خود ارتقاء دهيم.
مهندس رضايي در بخش ديگر از سخنان خود حرکت به سمت خودکفايي ‘ شکوفايي‘ توسعه و تعالي کشور در تمامي بخش ها را از اهداف عالي دولت تدبير و اميد در استان هاي کشور برشمرد و يادآور شد : يقينا قابليت ها در استان کرمانشاه بي نظير است که با همت و کار جهادي‘ اين استان به سمت توسعه و شکوفايي بيش از پيش رهمنون خواهد شد.
شايان ذکر است در ابتداي اين همايش مهندس مجتبي نيک کردار معاون عمراني استانداري در سخناني نيز صيانت از حقوق مردم و همچنين اتخاذ تصميمات صحيح و کاربردي در خصوص منافع شهر را از وظايف خطير و اساسي شوراها برشمرد و اظهار داشت :مطمئنا با اقدامات و مصوباتي که خلاف قانون صورت گيرد ‘برخورد خواهيم کرد.
وي همچنين بهبود اوضاع و ايجاد شرايط مطلوب براي زندگي مردم در شهرها و روستاهاي استان را از ديگر وظايف شوراها عنوان کرد که بايد به منظور نيل به اين مقصود ‘ از سوي اعضاي شوراهاي اسلامي استان برنامه ريزي هاي گسترده تري تدوين شود.
همچنين در اين همايش برخي از اعضاي محترم شوراهاي اسلامي استان به بيان نکته نظرات و ارائه پيشنهادت خود در خصوص مديريت جامعه شهري و روستايي پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن