تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سيستم پايش آنلاين تصفيه خانه شرکت پاکنام قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۱۸ب.ظ)
افتتاح سيستم پايش آنلاين تصفيه خانه شرکت پاکنام قزوين به مناسبت هفته زمين پاک سيستم پايش آنلاين تصفيه خانه شرکت پاکنام شهرستان بوئين زهرا در استان قزوين افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با حضور احد احمدي فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستان بوئين زهرا، عبدالحسين مظفري سرپرست معاونت نظارت و پايش اداره کل حفاظت محيط زيست استان قزوين و هيات همراه طي مراسمي سيستم پايش برخط تصفيه حانه شرکت پاکنام با اعتباري بالغ بر 410 ميليون ريال افتتاح شد.
مهندس عبدالحسين مظفري در اين مراسم طي سخناني اظهار داشت: نگاه اداره کل حفاظت محيط زيست استان در حوزه صنعت يک نگاه همراه با تعامل و همکاري است و تلاش مي کنيم با ارائه راهکار و برنامه، صنايع آلايندگي خود را برطرف يا به حداقل ممکن برسانند.
مظفري حفاظت از محيط زيست را حفاظت از منابع انساني دانست و گفت: توسعه بايد دانايي محور و بر اساس توسعه پايدار باشد و صنعت پاک صنعتي است که برنامه‌هاي منظمي براي به حداقل رساندن آلايندگي داشته باشد و تمامي صنايع بايد به سمت تبديل شدن به صنعت پاک حرکت کنند.
وي با اشاره به رويکرد اداره کل حفاظت محيط زيست استان به حوزه آموزش و فرهنگ سازي تصريح کرد: بين صنايع و محيط زيست استان رابطاني مشخص خواهيم کرد تا صنايع نيز در اين حوزه مشارکت داشته باشندو چه در بخش کارکنان خودشان و چه در جامعه و گروه هاي سني مختلف به خصوص کودکان در امر آموزش و فرهنگ سازي فعاليت کنند.
مظفري اذعان کرد: شرکت پاکنام در راستاي مباحث محيط زيست پيشگام بوده و قدم هاي مثبتي برداشته که براي ما حائز اهميت است.
ايشان در پايان با اشاره به افتتاح سيستم پايش آنلاين اين شرکت، گفت: با نصب اين سيستم به صورت لحظه اي خروجي تصفيه خانه براي اين شرکت، اداره کل حفاظت محيط زيست استان و سازمان حفاظت محيط زيست کشور قابل پايش و اندازه گيري است که علاوه بر کمک به ما به شرکت نيز کمک مي‌کند مديريت خود را در حوزه محيط زيست به صورت بهينه انجام دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن