تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح کتابخانه‌ شهید بن لادن در پاکستان!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افتتاح کتابخانه‌ شهید بن لادن در پاکستان!
مولانا عبدالعزیز، مدیر این مدرسه علوم اسلامی خواهران گفته است که هدف از نامگذاری کتابخانه‌ این مدرسه به نام اسامه بن لادن، گرامی نگاه داشتن یاد اوست که در ماه مه 2011 در حمله نیروهای ویژه آمریکایی جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۳۹۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ - 19 April 2014


یک مدرسه علوم اسلامی ویژه بانوان در نزدیکی پایتخت پاکستان نام کتابخانه خود را کتابخانه "شهید اسامه بن لادن" گذاشت!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مولانا عبدالعزیز، مدیر این مدرسه علوم اسلامی خواهران گفته است که هدف از نامگذاری کتابخانه‌ این مدرسه به نام اسامه بن لادن، گرامی نگاه داشتن یاد اوست که در ماه مه 2011 در حمله نیروهای ویژه آمریکایی جان خود را از دست داد.

به رغم اینکه نامگذاری این کتابخانه در پاکستان مورد توجه قرار گرفته اما در سال‌های اخیر دیگر نام بن لادن در پاکستان اعتبار گذشته را ندارد.

مردم پاکستان مدت‌هاست که از بابت خشونت‌های طالبان در این کشور خشمگین هستند و بن لادن نیز همواره قهرمانی برای گروه طالبان بوده است.

با این وجود بسیاری از مدارس مذهبی در پاکستان که اعتقادات افراط گرانه دارند نیز او را قهرمان می‌دانند.

از زمانی که مقامات پاکستان عملیات دستگیری اعضا و مقامات القاعده و خویشاوندان بن لادن را آغاز کرده‌اند مردم این کشور از نشان دادن تصویر وی می‌ترسند.

اقدام مولانا عبدالعزیز در نامگذاری کتابخانه مدرسه تحت مدیریت خود به نام بن لادن، نخستین اقدام در گرامی داشتن نام بن لادن پس از مدتی طولانی است و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن