تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805543996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری: 18 هزار شهید ترور در کشور وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری: 18 هزار شهید ترور در کشور وجود دارد تبریز - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 222 هزار و 285 شهید در کشور وجود دارد، گفت: نزدیک به 18 هزار نفر از این شهدا را شهیدان ترور تشکیل می دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی روزچهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: با وجود آمار بالای شهدای ترور در کشور توسط منافقین و مخالفان، باز دشمنان ایران را متهم به حمایت از تروریست می کنند.
وی آمار جانبازان کشور تا پایان سال 91 را 505 هزار و 27 نفر اعلام کرد و گفت: 42 هزار و 100 نفر نیز جزو آزادگان، بیش از 600 هزار نفر جزو خانواده ایثارگران، دو میلیون و پنج هزار نفر جزو خانواده جانبازان و نزدیک به 300 هزار نفر نیز جزو آمار خانواده های آزادگان کشور هستند.
حجت الاسلام شهیدی جامعه ایثارگران کشور را که با بنیاد شهید ارتباط دارند، نزدیک به سه میلیون و 300 هزار نفر بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه آمار قشر ایثارگری کشور بسیار بالا است، وظیفه سنگینی بر عهده خدمت گذاران
آنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شده و باید نهایت توان خود را برای خدمت به این افراد به کار بگیریم.
وی تعداد جامعه ایثارگری آذربایجان شرقی را 125 هزار و 345 نفر اعلام کرد و گفت: 10 هزار و 27 نفر از این عزیزان را شهدا، 14 هزار و 69 نفر را خانواده شهدا، 22 هزار و 582 نفر را جانبازان، 80 هزار و 753 نفر از
خانواده جانبازان، یکهزار و 823 نفر از آزادگان و شش هزار و 118 نفر نیز از خانواده آزادگان هستند.
وی با تقدیر از جامعه بزرگ ایثارگران، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان کشور تاکید کرد: این قشر بر گردن تمام مردم و مسوولان حق دارند و خدمت به آنها رسالتی است که بر عهده تمام مردم و مسوولان قرار دارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه به طور قطع نمی توان ذره ای از خدمات ایثارگران را جبران کرد، گفت: رعایت اولویت هایی همچون اخلاق نیک و صبر در مقابل این عزیزان باید سرلوحه مسوولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.
حجت الاسلام شهیدی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به موضوع فرهنگ و نامگذاری سالجاری در این زمینه، یادآوری کرد: در اساسنامه بنیاد شهید دو رکن خدمات رسانی به ایثارگران و نشر فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه
مورد تاکید قرار دارد که نشان از اهمیت حوزه فرهنگ در این نهاد است.
وی با بیان اینکه اداره این نهاد افتخاری برای کارکنان آن به شمار می رود، اظهارکرد: در منویات رهبرمعظم انقلاب نیز تاکیدات فراوانی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت گرفته است.
معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه تاکیدات معظم له با هدف ماندگار و پررنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: در این چارچوب تکریم ایثارگران و تبلیغ در این زمینه از اهداف و برنامه های اصلی بنیاد شهید و
امور ایثارگران به شمار می رود.
حجت الاسلام شهیدی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب آرامش و امنیت امروز کشور که آن را به امن ترین کشور منطقه تبدیل کرده است، مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.
وی اظهار کرد: بر همین اساس از همان ابتدای فعالیت در این بنیاد موضوع دیدار با خانواده این عزیزان در دستور کار رییس جمهوری دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.
حجت الاسلام شهیدی افزود: در زمان حاضر این موضوع به وزیران، استانداران و دیگر مسوولان کشور و استان نیز تسری یافته و در بنیاد شهید و امور ایثارگران طرحی با عنوان سپاس با هدف سپاسگزاری از خدمات این عزیزان و خانواده هایشان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در این زمینه از 22 بهمن سال گذشته نزدیک به 34 هزار بازدید از خانواده ایثارگران صورت گرفته است، یادآوری کرد: این بازدیدها علاوه بر افزایش روحیه می تواند به عنوان زیارت نیز ارزیابی شود.
حجت الاسلام شهیدی تاکید کرد: هرچند ممکن است در برخی موارد نتوانیم مشکلات این قشر را حل کنیم ولی رفتار خوب کارکنان بنیاد می تواند موجب آرامش خاطر این عزیزان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه 65 هزار و 700 فرزند ایثارگر بیکار در کشور وجود دارد، حل این مشکل را از دغدغه های اصلی مسوولان این نهاد برشمرد و گفت: در این زمینه طرح های خوبی برنامه ریزی شده اجرا می شود.
حجت الاسلام شهیدی با اشاره به اینکه در انتخاب مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از دو ماه پیش مشورت هایی با مدیرکل موفق بنیاد شهید استان، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز صورت گرفته است، یادآوری کرد: از بین چندین گزینه خوبی که در این زمینه وجود داشت، براساس اولویت بندی و امتیازاتی که داده شد قاسم صمدیان که از بدنه بنیاد، جامعه ایثارگری، جانبازان و نیروهای متعهد استان هستند، انتخاب شد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ایثارگری نیز از این انتخاب راضی هستند و امیدواریم در مسیری که برای وی مقرر شده بتواند دنباله رو راه شهدا و ایثارگران باشد.
در این آیین با اهدا لوح تقدیر از خدمات بهلول نعمتی به عنوان مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تقدیر و قاسم صمدیان به عنوان مدیرکل جدید این بنیاد معرفی شد.
7240/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن