تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821012185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه بزرگترين ظرفيت در راستاي اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۲ب.ظ)
رسانه بزرگترين ظرفيت در راستاي اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر است دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر کهگيلويه و بويراحمد، رسانه را بزرگترين ظرفيت در راستاي اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر ‏عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد ناصر رضايي در جلسه شورا ‏به تشريح ساختار ستاد مبارزه با مواد مخدر پرداخت و اهداف و وظايف شورا را برشمرد و اظهار داشت: اعضاي شورا متشکل از دستگاه‌هاي فرهنگي، مقابله اي ، درماني و حقوقي و قضايي هستند که هر کدام در کميته هاي تخصصي مربوطه به وظايف خود عمل مي كنند و تعاملات بسيار خوبي با شورا داشته اند.
وي به سياست هاي سال‌جاري اشاره كرد و افزود: در سالجاري دو سياست اصلي مد نظر خواهد بود که عبارتند از اجتماعي کردن مبارزه ( باتوجه به اينکه کليه اقشار جامعه موضوع مبارزه را مربوط به يک دستگاه خاص مثلاً نيروي انتظامي مي دانند) که مي‌بايست طوري آگاه سازي و اطلاع رساني صورت پذيرد که تمامي گروههاي مردمي به امر مبارزه با مواد مخدر بپردازند و ديگري موضوع توانمند سازي و توانمند کردن افراد جامعه يعني طوري افراد را آموزش دهيم که با وجود مواد مخدر حتي فکر استفاده از مواد را در سر نپرورانند.
دبير شوراي هماهنگي در پايان با ابراز اميدواري به آينده استان در خصوص مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و ريشه کن کردن اعتياد به تعامل با صدا و سيما به عنوان يک دستگاه رسانه اي بزرگ درسطح جامعه واستفاده از اين ظرفيت تأکيد كرد.
در ادامه افشار نيا مدير کل صدا و سيماي مرکز استان ضمن تقدير و تشکر از فعاليت‌هاي انجام شده توسط شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان به صحبت در خصوص مشکلات مربوط به صدا وسيما پرداخت و اظهارداشت: اعتبارات اين سازمان در حد و اندازه برنامه هاي بزرگ نيست بنابراين مي بايست دستگاه‌ها براي برنامه هايي که مي‌خواهند به مرحله اجرا گذاشته شود اعتباراتي اختصاص دهند تا فعاليتهاي درخور جامعه تهيه و تدوين شود و البته وظيفه رسانه پوشش خبري است که دستگاه‌ها بويژه شورا جشنواره ها ، همايش ها و ... را قبلاً اطلاع رساني نمايند تا اقدامات لازم معمول شود.
مديرکل صدا و سيما در پايان در جهت اجراي برنامه هاي فرهنگي پيشگيري همچنين پيشنهادات ارائه شده توسط حاضرين درجلسه اعلام آمادگي نموده وافزود: صدا و سيما براي سالم سازي جامعه از هيچ گونه اقدامي دريغ نخواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن