تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره وری انرژی در ایران پایین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان زهره وند:
بهره وری انرژی در ایران پایین است
همدان - خبرگزاری مهر: مدیر شرکت گاز شهرستان همدان با بیان اینکه بهره وری انرژی در ایران پایین است، گفت: در سال گذشته مصرف گاز مردم همدان به 773 میلیون متر مکعب رسید.



به گزارش خبرنگار مهر، رضا زهره وند ظهر چهار شنبه در کارگروه برنامه ریزی شهرستان همدان با اشاره به اینکه بهره وری انرژی در ایران پایین است، عنوان کرد: ازسال 89 تا 91  بیشترین مصرف گاز در فصول گرم در نیروگاه ها بوده ولی در ماههای سرد این امر به منازل تسری یافته است. وی ادامه داد: در ماههای گرم سال کاهش رشد مصرف گاز را در کشور داریم اما مصرف گاز در ایران غیر منطقی است. مدیر شرکت گاز شهرستان همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته مصرف گاز مردم همدان به 773 میلیون متر مکعب رسید، اذعان داشت: این میزان نشان از افزایش 11 و چهار دهم درصدی مصرف گاز دارد. زهره وند ادامه داد: مصرف گاز در ایران چهار برابر کشورهای اروپایی است و باید صرفه جویی در بخش مسکن و ساختمان یک فرهنگ شود. وی با اشاره به لزوم افزایش راندمان وسایل گاز سوز، بیان داشت: 156 هزار اشتراک خانگی در همدان وجود دارد و به 94 درصد بخش شرا گاز رسانی شده است مدیر شرکت گاز شهرستان همدان با تاکید براینکه تنها گازرسانی به هفت روستا باقی مانده است، بیان داشت: 98 درصد روستاها در بخش مرکزی همدان دارای گاز است و هفت روستا نیزدر حال اقدام است. زهره وند افزود: در بخش مسکن مهر به 93 هزار 335 واحد گاز رسانی کردیم که 18 میلیارد تومان آن را از اعتبارات شرکت هزینه کرده که روند گاز رسانی را به علت عدم نقدینگی برای دیگر نقاط کند کرده است و نهادهای راه شهرسازی و استانداری نیز در این زمینه به تعهدادت خود عمل نکرده اند. وی بیان داشت: 121 انشعاب صنعتی در سطح شهر همدان وجود دارد و 84 هزار علمک گازنیز در شهرستان نصب شده است. دبیرکمیته برنامه ریزی شهرستان همدان نیز از افزایش بودجه عمرانی استان خبرداد و بیان داشت: 106 میلیارد تومان بودجه عمرانی به استان اختصاص یافته که 30 درصد کاهش بودجه را به نسبت سال قبل نشان می دهد. تورج الوانیان ادامه داد: اما بر اساس بندهای اضافه شده به بودجه از سوی کمیسیون تلفیق 90 میلیارد تومان به بودجه استان در بخش مناطق محروم اضافه میشود که 200 میلیارد تومان سهم نهایی استان از بخش عمرانی بودجه سال جاری خواهد شد. وی ادامه داد: دولت موظف است 20 درصد چاهای کشاورزی را برق دار کند و اماکن مذهبی از حق انشعال اب برق و گاز معاف هستند.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن