تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زایمان طبیعی در استان اصفهان رایگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زایمان طبیعی در استان اصفهان رایگان شد اصفهان- ایرنا- هزینه های زایمان طبیعی در مراکز تابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از 15 اردیبهشت امسال رایگان خواهد شد.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این کار در اجرای برنامه تحول نظام سلامت و به منظور تشویق مادران باردار به انجام زایمان طبیعی صورت می گیرد.
«جهانبین حسن خانی» افزود: این برنامه برای همه دارندگان بیمه پایه سلامت انجام می شود.
وی مراکز تابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را شامل همه بیمارستانهای آموزشی و غیر آموزشی و مراکز درمانی دولتی در شهرستانهای استان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه ابلاغیه رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستانهای دولتی به تازگی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان ها صادر شده است، گفت: منتظر مشخص شدن جزییات بیشتری از این طرح هستیم.
حسن خانی اضافه کرد: با توجه به اینکه مقرر است همه ایرانیان، بیمه سلامت و درمان شوند لذا رایگان شدن زایمان طبیعی شامل حال همه مردم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، ترویج زایمان طبیعی یکی از برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تحول در نظام سلامت کشور است.
در سالهای اخیر زایمان طبیعی در ایران به شدت رو به کاهش داشته است.
ت/7148/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن