تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردی که در تهران مرده اما در رشت زنده است!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مردی که در تهران مرده اما در رشت زنده است!
تورج جهانگیرزاده مردی 52 ساله ساکن رشت که بازنشسته نیروهای مسلح است به علت صادرشدن گواهی فوتش در اداره ثبت احوال غرب تهران از گرفتن حقوق ماهیانه اش محروم شده است.
کد خبر: ۳۹۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 30 April 2014


یکی از بازنشستگان نیروهای مسلح در مراجعه برای دریافت مستمری خود متوجه می شود که نامش از فهرست حقوق بگیران به علت مرگ حذف شده است.

 تورج جهانگیرزاده مردی 52 ساله ساکن رشت که بازنشسته نیروهای مسلح است به علت صادرشدن گواهی فوتش در اداره ثبت احوال غرب تهران از گرفتن حقوق ماهیانه اش محروم شده است.

این مرد بدشانس در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت : چندی پیش برای گرفتن حقوق بازنشستگی ام به یکی از بانک های عامل مراجعه کردم اما کارمند بانک  اعلام کرد به علت صادرشدن گواهی فوتم از فهرست حقوق بگیران خارج شده ام.

وی افزود: باوجود مراجعه به اداره ثبت احوال غرب تهران و پیگیری مستمر هنوز موفق نشده ام از فهرست مردگان خارج شده و به زندگان اضافه شوم .

تورج جهانگیرزاده مرد بدشانس افزود: در تهران مرده اما در رشت زنده ام .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن