تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمنان :آموزش وپروش درهمه زمینه ها شهید مطهری را الگو بداند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سمنان :آموزش وپروش درهمه زمینه ها شهید مطهری را الگو بداند سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: آموزش و پرورش در همه زمینه ها باید شهید مطهری را الگو و اسوه بداند.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد شاهچراغیˈ روز چهارشنبه در آستانه هفته معلم در جمع فرهنگیان سمنان افزود: شهید مطهری عمری با برکت داشت و برای دانشگاهیان، حوزه و آموزش و پرورش اسوه است.
وی اظهار داشت: شهید مهطری هم قلمش و هم زبانش با برکت بود در کنار علم و تقوا، نمازشبش برقرار بود و اینها اگر کنار هم قرار گیرد می شود شهید مطهری ، ما نیز مانند شهید مطهری می توانیم از عمر خود درست استفاده کنیم.
امام جمعه سمنان به دو اصل قرآنی، تعاون و تقوا در اسلام اشاره کرد و گفت: اگر به این دو اصل عمل کنیم به سعادت می رسیم و کار و تلاش در آموزش و پرورش را مصداق ˈتعاون و تقواˈ دانست و گفت: اگر می خواهیم آموزش و پرورش نمونه باشد باید همه باهم همکاری کنیم.
وی افزود: همکاری و کمک در آموزش و پرورش نباید شعاری باشد بلکه در عمل حمایت شود و آموزش و پرورشی که همه فرهنگیان در آن نقش داشته باشند موفق است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میلاد حضرت امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و گفت: امام محمد باقر (ع) از ما راستگویی و امانت داری و درستی می خواهد.
امام جمعه سمنان آموزش و پرورش را امانت دار مردم دانست و با اشاره به هفته معلم اظهار داشت: در این هفته آموزش و پرورش برنامه ها و نیازهای خود را با مردم در میان بگذارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به شعار امسال که توسط رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تعیین شده است گفت: در دولت تدبیر و امید مجموعه فرهنگیان استان سمنان در پیروی از شهدا در خدمت به نظام و تعلیم و تربیت کوشا هستند.
ˈمحمد رضا جهان ˈ افزود: امسال از 165 فرهنگی برگزیده در روز شانزدهم اردیبهشت تجلیل می شوند که از این تعداد 158فرهنگی مقام شهرستانی، شش فرهنگی مقام استانی و یک نفر مقام کشوری کسب کرده است.ک/2
1536/599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن