تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لبنيات، برنج، گوشت قرمز، قند و شکر، چاي و روغن نباتي گران نشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
بررسي قيمت کالاهاي اساسي در روزهاي نخست ارديبهشت؛ لبنيات، برنج، گوشت قرمز، قند و شکر، چاي و روغن نباتي گران نشد در هفته منتهي به 5 ارديبهشت سال جاري فقط قيمت خرده فروشي حبوبات و چاي نسبت به دوره مشابه سال قبل گران نشده است.
به گزارش خبرنگار موج، در هفته منتهي به 5 ارديبهشت سال 93 قيمت گوشت مرغ و قند و شکر به ترتيب با افزايش 30.8 درصدي و 30.6 درصدي نسبت به دوره مشابه سال قبل رکود دار افزايش قيمت هستند.
براساس اين گزارش، روغن نباتي، سبزي هاي تازه، برنج، لبنيات، تخم مرغ، ميوه هاي تازه و گوشت قرمز نيز به ترتيب افزايش نرخ 29.8درصد، 28.5درصد، 24.8درصد، 20 درصد، 10.5 درصد، 6.8درصد و 4.9 درصد را تجربه کرده اند.
گفتني است، مقايسه قيمت کالاها در هفته مورد گزارش نسبت به هفته پاياني فروردين سال جاري نشانگر اين است که به غير از سبزي هاي تازه که افزايش 1.5 درصدي را تجربه کرده اند نرخ ساير کالاها از جمله لبنيات، برنج، گوشت قرمز، قند و شکر، چاي و روغن نباتي ثابت مانده است.
اين گزارش مي افزايد، در گروه سبزي هاي تازه قيمت سبزي برگي در هفته مورد گزارش ثابت بوده اما نرخ گوجه فرنگي 2.1درصد، بادنجان 42.5درصد و کدو 17.4درصد گرانتر شده اما قيمت ساير اقلام اين گروه بين 2.5 تا 7.9 درص کاهش يافته است.
لازم به ذکر است، قيمت تخم مرغ، حبوبات، ميوه هاي تازه و گوشت مرغ در هفته مورد گزارش نسبت به هفته پاياني فروردين به ترتيب کاهش 1درصدي، 0.4درصدي، 1.7 درصدي و 0.8 درصدي را تجربه کرده است.
براساس اين گزارش، در هفته مورد گزارش در گروه ميوه هاي تازه قيمت پرتقال 5.6 درصد، نارنگي 4.2درصد، گوجه سبز 11.2درصد و هندوانه 8.4درصد کاهش يافته ولي بهاي ساير اقلام اين گروه بين 0.6 درصد تا 17.7 درصد افزايش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن