تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابش: کارفرمایان از سوءاستفاده از جامعه کارگری بپرهیزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تابش: کارفرمایان از سوءاستفاده از جامعه کارگری بپرهیزند تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر جایگاه کارگران در توسعه زیرساخت های کشور گفت: انتظار داریم دولت با سعه صدر و احترام مشکلات جامعه کارگری را رسیدگی کند و کارفرمایان نیز از سوءاستفاده و بهره کشی از جامعه کارگری بپرهیزند.


«محمدرضا تابش» روز چهارشنبه با گرامی داشت 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر به ایرنا گفت: روز جهانی کارگر، فرصتی است تا جامعه و مسوولان، با جایگاه، نقطه نظرات و مسایل و مشکلات قشر شریف، عزیز، سخت کوش و صبور کارگران آشنا شوند.
وی خاطر نشان کرد: عمده بار مسوولیت پیشرفت جامعه بر عهده قشر کارگری است و موتور محرکه دستیابی به قله های موفقیت هر کشوری به شمار می رود.
نماینده مردم اردکان در مجلس، تکریم کارگر را به منزله حرمت نهادن به انسانیت دانست و گفت: گرامی داشت کارگران، پاسداشت حرمت انسانی است که چرخ سنگین صنعت، آبادانی پیشرفت و رونق اقتصادی هر کشور، با دستان توانمند آنان به حرکت در می آید و زیرساخت های توسعه کشور، در پناه ایثار، سخت کوشی و صبوری این قشر زحمتکش شکل می گیرد.
تابش اظهارامیدواری کرد که در فضای جدید سیاسی – اجتماعی کشور به مشکلات صنفی، خواست ها و نظرات جامعه شریف کارگری، با سعه صدر و احترام رسیدگی شود و مباحث کارگری با دید فنی و تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و همانگونه که در شعارهای انتخاباتی رییس جمهوری بود، تحت الشعاع مسایل امنیتی و سیاسی قرار نگیرد.
عضو هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس همچنین از کارفرمایان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی خواست تا در مواجهه با کارگران، حق و حقوق قانونی آنان را رعایت کنند.
تابش همچنین بر حرمت نهادن به کارگران، پرهیز از سوء استفاده و بهره کشی از جامعه کارگری و آموزش صحیح اصول حرفه ای به آنان توسط کارفرمایان تاکید کرد.
وی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست تا سیاست هایی را در زمینه فعالیت کارگران تدوین کنند که بر اساس آن کارگر اطمینان یابد در جامعه ای زندگی می کند که مسوولان آن نخستین مدافعان حقوق قانونی و ارزش های انسانی وی هستند.
سیام**2025**1336
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن