تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805064820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادغام بیمه ها دروزارت بهداشت ، آرامش جامعه کارگری را بر هم می زند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رئیس اتحادیه سراسری زنان کارگرکشور/ ادغام بیمه ها دروزارت بهداشت ، آرامش جامعه کارگری را بر هم می زند تهران-ایرنا- رئیس اتحادیه سراسری زنان کارگرکشور اعلام کرد : باقی ماندن بخش درمان به طور تمام و کمال دردست وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی خواسته جامعه کارگری است و ادغام آن دروزارت بهداشت آرامش کارگران را از بین خواهد برد .


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،سهیلا جلودارزاده،امروز در همایش تقدیر از زنان کارگر و کارآفرین درهفته گرامیداشت مقام کارگر با عنوان تجلیل از زنان کارگر نمونه کشور که با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان تشکل های کارگری درمحل وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی برگزارشد ادامه داد : کارگران هزینه های ساخت وراه اندازی مراکز سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرده اند و واگذاری این مراکز به وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی برای کارگران آرامش به ارمغان آورده است.
وی تاکیدکرد: کارگران مخالف محوربودن وزارت بهداشت در بخش درمان نیستند اما می خواهند این بخش در دست وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی باقی بماند و طرف حساب آن ها این وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی باشد .
رئیس اتحادیه سراسری زنان کارگرکشور با بیان اینکه ساختمان های تامین اجتماعی با دست رنج کارگران ساخته شده ، وهرریال آن با خون بهای آنان ساخته شده ادغام آن را با وزارت بهداشت موجب نگرانی شدید کارگران دانست و افزود : واگذار شدن بخشی از درمان به وزارت بهداشت موجب کاسته شدن نظارت وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی بخش جامعه کاروتولید می شود .
وی اظهار کرد : درهشت سال گذشته به دلیل حضور برخی از افراد ، سازمان تامین اجتماعی به تاراج رفت وطی این سال ها ما قدم به پله های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی نگذاشتیم اما خوشبختانه امروزفضایی به وجود آمده است که ما خود پیشنهاد حضور درمراسم امروز را مطرح کردیم .
رئیس اتحادیه سراسری زنان کارگرکشورادامه داد : خوشبختانه امروز با حضور علی ربیعی به عنوان وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی وانتصاب دکترنوربخش به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی دوباره می خواهیم حق کارگران را به آنان برگردانیم .
جلودارزاده تاکید کرد : واگذاری تمام و کمال درمان به تامین اجتماعی موجب می شود از این امانت کارگران به خوبی محافظت شود و درمان به دست اشخاصی باشدکه برای ایجاد تغییر وضعیت هشت سال گذشته در تلاشند و دراین زمینه خواستار حمایت دولت هستیم .
جلودارزاده ، هاشمی رفسنجانی را پرچمداراستقرار عدالت درجامعه و وزیر تعاون ،کارورفاه اجتماعی را یارو یاورهمیشگی کارگران دانست و خطاب به آنان گفت : زمانی که ما 20 سال پیش وقتی که اتحادیه زنان کارگری را بنا نهادیم حتی یک اتاق و توان پرداخت حقوق یک منشی را نداشتیم اما امروز به همت زنان درسراسرکشور اتحادیه داریم اما این شرایط در هشت سال گذشته رو به افول گذاشت .
اقتصام(3) ** 9123 **1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن