تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: رسانه‌ها و مسئولان برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر بهداشت: رسانه‌ها و مسئولان برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای طرح های کلان کشور پیوست سلامت پیش بینی نشده است.
آفتاب: سید حسن هاشمی روز جمعه و در حاشیه همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب منطقه 22 به عنوان منطقه نمونه شهر تهران افزود: وقتی منطقه 22 شهر تهران را توسعه می دهند و برای آن دریاچه احداث می کنند، مسئولان مربوطه باید پیش بینی می کردند که جمعیت این منطقه به بهداشت و سلامت هم نیاز دارد.


یادآور می شود؛ در منطقه چیتگر فقط پنج پایگاه امداد اورژانس قرار دارد که کفاف نیازهای منطقه را نمی دهد. در این منطقه دو بیمارستان در حال احداث نیز وجود دارد که یکی از آنها حداکثر تا سه ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.




** دولت و مجلس برنامه های خوبی را برای سلامت کشور شروع کرده اند 


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به وی‍ژه شخص رییس جمهوری، اهتمام زیادی برای رفع مشکلات سلامت کشور دارد و به طور کلی دولت و مجلس برنامه های خوبی را در این راستا شروع کرده اند.


وی به مشکلات قانونی وظایف دستگاه های در خصوص نظام سلامت نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با ابلاغ سیاست های سلامت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی این وظایف به خوبی برای تمامی دستگاهها مشخص شده است.




** رسانه ها و مسوولان برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنند


هاشمی بر ایجاد آرامش و امید در کشور توسط رسانه های کشور تاکید کرد و افزود: سیاستمداران و سیاست گذاران و همچنین رسانه ها نقش مهمی را در ایجاد آرامش و امید در جامعه ایفا می کنند که برای تحقق آن باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.




** قیاس کردن اقشار مختلف با همدیگر کار خوبی نیست


هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اظهارات اخیر رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه برخی پزشکان بیشتر از فوتبالیست ها درآمد دارند افزود: شاید آنها پزشک فوتبالیست ها بوده اند.


هر چند وزیر بهداشت این اظهارات را به مزاح گفت، اما در عین حال افزود: قیاس کردن اقشار مختلف با همدیگر کار خوبی نیست و با این ادبیات، موافق نیستم.


به گزارش ایرنا، وی به حاشیه پردازی در ورزشی همچون فوتبال اشاره کرد و گفت : اگر حاشیه ها نبود، شرایط فوتبال کشور بهتر از حال حاضر بود.




تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن