تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت مشخصات رانندگان بین شهری زنجان در معرض دید مسافران قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان رحمتی:
کارت مشخصات رانندگان بین شهری زنجان در معرض دید مسافران قرار می گیرد
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان گفت: رانندگان حمل ونقل مسافربری بین شهری این استان موظف هستند کارت مشخصات راننده را در داخل اتوبوس نصب کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند.



به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحمتی افزود: این طرح با هماهنگی تشکلهای صنفی حمل ونقل مسافر استان به منظور اعمال نظارت بیشتر برفعالیت رانندگان و امکان شناسائی آنان از سوی مسافران تهیه شده است.

وی یادآورشد: شرکتها و موسسات حمل ونقل مسافر موظف شدند تا محلی را با ابعاد مناسب بعنوان کارت نگهدار در جلو اطاق اتوبوسهای تحت پوشش تعبیه کرده و رانندگان کارت مشخصات خود را حاوی اطلاعات مربوط به شماره کارت هوشمند راننده ، شماره انتظامی وسیله نقلیه ، مدیر شرکت و شماره تماس شرکت مسافربری را در آن محل قرار دهند .

رحمتی ،انجام این طرح را برقراری اعتماد و اطمینان بین مسافران حمل ونقل ناوگان عمومی و متصدیان بخش  یاد کرد و افزود: براساس ماده 14 ضوابط حمل ونقل مسافر ، کارت شناسایی مشخصات راننده می باید در هنگام فعالیت بر روی لباس فرم راننده نصب شود .

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان گفت : اجرای این بخشنامه از تاریخ 15 اردیبهشت ماه سالجاری الزامی بوده و در صورت بروز تخلف ، موضوع در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکتهای مسافربری قابل طرح خواهد بود. 1480واقعه ولادت در فروردین امسال در استان زنجان رخ داده است  

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: در فروردین امسال1هزار و 480 واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده است.

سید موسی متوسلین افزود : تجزیه و تحلیل آماری نشانگر اینست که در فروردین امسال1 هزار و 480 واقعه ولادت در استان زنجان متولد شده اند که نسبت به هزار و 610 نوزاد متولد شده در مدت مشابه سال گذشته 8درصد با کاهش مواجه بوده است.

 وی تصریح کرد : تعداد ولادت های ثبت شده در مهلت قانونی (15 روزه ) فروردین امسال برابر با1هزار و 472 واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.77درصدکاهش داشته است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان، با اشاره به آمار وفات های ثبت شده درفروردین امسال گفت : در فروردین  امسال 464 واقعه فوت در استان به ثبت رسیده است که نسبت به 397 واقعه فوت ثبت شده در مدت مشابه سال قبل16.88 درصدافزایش داشته است.

متوسلین افزود :تعداد وفاتهای ثبت شده در فروردین سالجاری در مهلت قانونی ( 10 روزه )  برابر با 432 واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.71 درصد افزایش نشان می دهد.




۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن