تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی وحاشیه شهرها صورت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار شهریار: برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی وحاشیه شهرها صورت می گیرد شهریار – ایرنا – فرماندار شهریار گفت: برخورد جدی و قانونی با عوامل ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و حاشیه شهر ها انجام می شود.


ˈهمت الله هادی زاده ˈ شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک ماه گذشته 50 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه شهرها و اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شده است.
وی با اشاره به اینکه شب گذشته نیز 10 مورد تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان انجام شده است، افزود: امکانات لازم به منظور نظارت بر ساخت و ساز در هفت شهرداری تابعه تشکیل شده است .
فرماندار شهریار با اشاره به تشکیل ستاد ویژه به منظور نظارت و کنترل بر ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: اکیپ های ویژه ای برای برخورد و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی از ابتدای امسال ایجاد شده است .
وی افزود: فرمانداری با همکاری مقامات قضایی و نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی با افراد سودجو و فرصت طلب که با قطعه بندی اراضی اقدام به ساخت وساز کنند، برخورد جدی خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: امسال در شهرستان شهریار 134 پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی از محل اعتبارات استانی و ملی پیش بینی شده و تاکنون 28 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه ها اختصاص یافته است.
وی افزود: اعتبارات خوبی برای سرفصل های بهداشتی، فرهنگی به این شهرستان اختصاص یافته که از جمله آن می توان به اختصاص اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای توسعه بیمارستان امام سجاد (ع) اشاره کرد.
هادی زاده افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند، سه میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان اختصاص یافت.
وی افزود: 250 پروژه در بخش های مختلف با اعتبار 150 میلیارد تومان توسط شهرداری های شهرستان در نظر گرفته شده است که این موضوع، بیانگر آمادگی توسعه شهرستان در امکانات عمرانی و رفاهی است .
تهرام/ 7409/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن