تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814968596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران پرچمدار خط مقدم تولید ملی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران کیاکجوری:
کارگران پرچمدار خط مقدم تولید ملی هستند
رامسر - خبرگزاری مهر: معاون مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و نماینده تام الاختیار در غرب مازندران گفت: کارگران و کار فرمایان پرچمدار خط مقدم تولید ملی و اقتصاد کشور هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، عبد الله کیاکجوری سه شنبه شب در جشن روز کارگر در تله کابین رامسر  گفت : در همه ادوار تاریخ  انقلاب اسلامی ، همواره ایران در شرایط تحریم قرار داشت ولیکن در شرایط کنونی این تحریم ها به اوج خود رسیده  است ولی این امر بهانه ای نمی شود تا تن به استثمار بیگانگان  بدهیم.

وی افزود : بر اساس منویات مقام معظم رهبری اگر شعار سال تبدیل به شعور شود ، کشورمان را با دستان خود آباد خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از مهم ترین مولفه هایی که در محیط کارگری توجه به آن ضرورت دارد ، فرهنگ کار است ، تصریح کرد :  این امر کمتر در کشور ما  مورد توجه قرار گرفته است.

کیاکجوری در ادامه ضمن تاکید بر اصلاح فرهنگ کار ، خاطر نشان کرد : در صورت فرهنگ کار در ایران شاهد اقتصادی پویا خواهیم بود و اقتصاد مقاومتی را می توانیم اجرا کنیم.

وی رعایت بهداشت ایمنی ، همکاری و همدلی در کار گروهی ، رعایت مسایل سازمانی و مسئولیت پذیری و لذت بردن از کار را از مهترین شاخصه های  فرهنگ کار برشمرد و افزود : این شاخصه های مهم در کشور ما مغفول مانده است. نماینده تام الاختیار مدیر کل تعاون در غرب مازندران از مدیر عامل تله کابین رامسر به عنوان الگویی در تولید و کار آفرینی برتر در کشور یاد کرد و گفت :  خسرو نجفی و مجموعه تله کابین در دو سه سال اخیر از مازندران به عنوان کار آفرین برتر انتخاب شد ند. امام جمعه رامسر نیز در جشن روز کارگر در تله کابین این شهرستان ضمن تبریک به شوراهای اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس شوراها و همچنین روز کارگر گفت : اگر نگاهی به اقتصاد جهانی داشته باشیم ،خواهیم دید که  آن کشوری پویا است که اقتصاد بروز ی  داشته باشد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود : همان اندازه که توجه در ایمان لازم است ع توجه به فعالیت  و کار برای بهبود اقتصادی نیز ضروری  است و باید نگاه معقولی به کار و تلاش داشته باشیم.

وی با اشاره به نبود زیر ساخت های مناسب در بخش های مختلف کشاورزی ، گردشگری و .... در رامسر اضافه کرد : تا زمانیکه تفکر ی علط مبنی بر اینکه " اگر گردشگر بیاید  دینمان و فرهنگ مان خدشه دار می شود "  از بین نرود  ما رشد نخواهیم کرد و اینگونه است که آمار بیکاری در رامسر تا این حد بالاست. مرتضوی خاطرنشان کرد : رامسر قبل از هرچیزی ، برای پیشرفت و توسعه  نیاز به همدلی ، همراهی و دلسوزی مردم ومدیران دارد. عبد الرحمان حلاجیان رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی رامسر در جشن روز کارگر در تله کابین  این شهرستان ، ضمن خیرمقدم و تبریک به حضار طی سخنانی گفت : کارگران به عنوان بازوان اصلی تولید در چرخه اقتصادی  محسوب شده و نقش مهمی را در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور دارند.

وی افزود : نیروی انسانی آموزش دیده و کارگران متخصص عاملی مهم برای تقویت تولید در هر کشوری است.

حلاجیان اضافه کرد : حقوق و مزایای کارگران به طور متوسط حدود 700 هزار تومان است که این مبلغ با توجه به تورم موجود در کشور ناچیز بوده و امرار معاش  برای این قشر با مشکلات زیادی روبروست و از سویی دیگر کارفرمایان نیز به همین  مشکل مواجه هستند زیرا با عنایت  به رکود اقتصادی و تحریم های سخت ، تامین حقوق کارگران  برای کارفرمایان با موانع زیادی همراه  شده است.

رئیس اداره  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  رامسر ادامه دا : در چنین شرایطی ، اجرای اقتصاد مقاومتی و تاسی از  شعار سال و بکار گیری عزم ملی و مدیریت جهادی می تواند اقتصاد کشور را از رکود فعلی نجات دهد.

 این مقام مسئول  با اشاره به کشور های ژاپن و آلمان و موفقیت آنان در زمینه اقتصادی ، اظهار داشت : این کشور ها در شرایط سخت پس از جنگ ، کشور خود را با توجه به منابع داخلی و تلاش نیروی انسانی که مهارت لازمه  را آموخته بودند ،  آباد کردند.

وی بر توجه ویژه به آموزش قشر کارگر تاکید کرد و افزود : نیروی انسانی کار آزموده  یکی از مهمترین عوامل رونق  تولید به شمار می رود.

حلاجیان در ادامه سخنان خود از خسرو نجفی  مدیر عامل تله کابین رامسر  بواسطه بکارگیری هزار نفر کارگر  در این مجموعه با هزینه و سرمایه شخصی  قدر دانی کرد و گفت : تله کابین یکی از مجموعه های وفق است که به آموزش کارگران خود اهتمام ویژه دارد.
 


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن