تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813193030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهیه کننده فیلم شیار: نبود فیلمنامه مناسب مشکل اساسی تهیه کنندگان ایرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تهیه کننده فیلم شیار: نبود فیلمنامه مناسب مشکل اساسی تهیه کنندگان ایرانی است زنجان- ایرنا - تهیه کننده فیلم شیار 143 گفت: نبود فیلمنامه و فیلمنامه نویسان متحبر و قصه گویی معضل اساسی تهیه کنندگان ایرانی است.


به گزارش ایرنا، ˈ محمدحسین قاسمی ˈ شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در زنجان، افزود: هم اکنون عمده مشکلی در ساختن فیلم های کیفی ، نبود فیلم نامه مناسب است و این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد: پر فروش ترین فیلم ها در ایران 80 میلیارد ریال فروش دارند و فقط سه درصد از مردم را تحت پوشش قرارمی دهد در صورتی که در دنیا این میزان 10 درصد است.
قاسمی، افزود: فیلم ها باید آینه جامعه باشند و این موضوع در شیار 143 اتفاق افتاد و مردم از گروههای مختلف به تماشای این فیلم پرداختند.
وی به وضعیت سینمای ایران در دهه 60 و تعداد مخاطبان آن اشاره و اظهار کرد: شرایط کنونی اقتضا می کند ارتقای کیفی فیلم ها مخاطب را به طرف سینما ها دعوت کند.
تهیه کننده فیلم شیار 143 گفت: موضوع اقتصاد از عوامل تاثیرگذار در استقبال یا عدم استقبال مردم از فیلم ها است و باید به جایگاه سینما در سبد فرهنگی خانواده ها توجه ویژه کرد.
وی با اشاره به نحوه ساخت فیلم های مختلف در کشور افزود: فرهنگ صحیح را باید در فیلم به تصویر کشید در این صورت در حذب مخاطب توفیفی چندانی حاصل نخواهد شد.
522/7320/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن