تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821174722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سلماس: مصلحت و مشورت ریشه قرآنی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سلماس: مصلحت و مشورت ریشه قرآنی دارد سلماس، ارومیه - ایرنا - امام جمعه سلماس با بیان اینکه مصلحت و مشورت ریشه قرآنی دارد گفت: مساله مشورت و مشاوره در اسلام و در سیره پیشوایان از اهمیت خاصی برخوردار است.


حجت الاسلام سید محمد موسوی عصر روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر سلماس اظهار کرد: وجود شورا مایه الفت اجتماعی و مشخص شدن قدر و جایگاه مردم در امور اجتماعی است.
وی افزود: اعضای شوراهای شهر، بخش و روستا باید با مشورت کارهای عمرانی، فرهنگی و اقتصادی را به پیش ببرند که منجر به پشیمانی نشود.
وی ادامه داد: پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی از طریق مشارکت و همکاری مردم میسر می شود.
حجت الاسلام موسوی گفت: خداوند در قرآن کریم مسلمانان را امر به شورا و مشورت کرده است و شوراهای اسلامی شهر و روستا نهادهایی برآمده از افکار و اندیشه مردم در نظام های مشارکتی هستند.
امام جمعه سلماس یادآور شد: پیگیری مسائل و مشکلات مردم، استفاده از ظرفیت های مردمی، بررسی و شناخت کمبودهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در دستور کار اعضای شورای شهرها و روستا باشد.
شهر سلماس 9 عضو اصلی و 4 عضو علی البدل در دور چهارم شوراهای اسلامی دارد.
شهرستان سلماس در 90 کیلومتری شمال آذربایجان غربی واقع است و 200 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 50 درصد آن در محدوده شهری ساکن هستند.
7127
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن