تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820518428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو مرد جوان در زنجان با سقوط به کانال آب ، روانه بیمارستان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو مرد جوان در زنجان با سقوط به کانال آب ، روانه بیمارستان شدند زنجان - ایرنا - دو مرد جوان که با سقوط به داخل کانال آب از حادثه جان سالم به در برده بودند، توسط عوامل آتش نشانی زنجان بیرون آورده شده و با آمبولانس روانه بیمارستان شدند.


یک شاهد عینی به خبرنگار ایرنا گفت: این دو نفر بی اطلاع از اینکه در پشت درختچه های شمشاد بلوار اشراق ، کانال آب روباز وجود دارد از فاصله ی دور، خیز برداشته و به امید اینکه آن سوی درختچه ها نیز پوشیده از چمن طبیعی است از روی شمشادها پریدند و هنگامی به خود آمده و متوجه اشتباه شدند که دیگر راه برگشتی در کار نبود.
وی وضعیت عمومی آنها را نامناسب دانست و افزود: نبود حفاظ و هرگونه علایم هشدار دهنده و قرار گرفتن این کانال در پشت درختان شمشاد ، این حادثه تلخ و ناگوار را رقم زد که بهتر است مسوولان ذیربط برای جلوگیری از وقوع حادثه ای تلخ تر از این ، فکری اساسی به این مشکل شهری بکنند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: این حادثه حوالی ساعت 18 شامگاه /سه شنبه/ به این سازمان اطلاع داده شد که عوامل آتش نشانی نیز با توجه به اهمیت موضوع و به منظور نجات هرچه سریع حادثه دیدگان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
محمد مهدی عسگری ، افزود: حادثه دیدگان که دو مرد جوان به نظر 20 و 28 ساله می رسیدند با سقوط در کانال آب در این محل گرفتار آمده بودند و به خاطر جراحات وارده وضعیت چندان مناسبی نداشتند.
وی ، اظهار کرد: دو مجروح این حادثه که از وجود کانال آب در این نقطه از فضای سبز شهری ، آگاه نبودند با پرش از روی درختچه های شمشاد ، بیدرنگ به درون کانال آب سقوط کرده و جانشان تهدید می شود.
قایم مقام مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان نیز گفت: خبر سقوط دو شهروند به داخل کانال آب واقع در بلوار اشراق شهر زنجان در ساعت 52/17 دقیقه به اورژانس اطلاع داده شد که عوامل اورژانس نیز بلافاصله راهی محل شدند.
مرتضی ترابی ، افزود: این دو نفر که از نواحی مختلف بدن آسیب دیده بودند پس از مداوای اولیه با دو دستگاه آمبولانس اعزام شده از پایگاه های 602 فاتح و 605 ولیعصر به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، اواخر پارسال نیز دو دستگاه خودرو سواری در این محل به داخل این کانال آب افتاده بودند که با نصب حفاظ آهنی و یا مسقف کردن آن می توان از وقوع چنین حوادث و پیشامدهایی جلوگیری کرد.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن