تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813269292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای اسلامی استان بایستی به پارلمان تبدیل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شوراهای اسلامی استان بایستی به پارلمان تبدیل شوند بندرعباس-ایرنا- رییس شورای اسلامی استان هرمزگان گفت: با توجه به تایید قانون بایستی شورای استان به پارلمان محلی تبدیل شود.


به گزارش چهارشنبه ایرنا منصورفرهادی در همایش روز ملی شوراهای اسلامی در بندرعباس با اشاره به گذشت 14سال از عمر شوراهای اسلامی شهر و روستا از آنها بعنوان درختی تنومند نام برد که بایستی ثمردهی داشته باشند.
وی توجه قانون اساسی به شوراها را نشان دهنده جایگاه رفیع آنها در سطح شهر و روستا ذکر و افزود:نگاه مشورتی به شورا داشتن کافی نیست زیرا جایگاه نظارتی هم دارند و بعنوان نمایندگان منتخب مردم می توانند بر عملکرد دستگاههای دولتی نیز نظارت داشته باشند .
رییس شورای اسلامی استان هرمزگان با اشاره به انتظاراتی که مردم از شوراها و به خصوص شوراهای اسلامی روستایی دارند تصریح کرد: اعضای این شوراها نیازمند آموزش های مختلف هستند که بایستی استانداری بعنوان متولی دراین زمینه اقدامات لازم را بعمل آورد.
فرهادی ادامه داد با تاکید بر توجه و همکاری همه جانبه دستگاههای دولتی با شوراهای اسلامی گفت: بایستی زمینه برگزاری نشست های مشترک با مسوولان استان در سطح بخش ها و شهرستانها را فراهم کرد.
رییس شورای اسلامی استان هرمزگان یادآورشد: هم اکنون نه تنها برخی از مدیران از حضور درچنین نشست هایی امتناع می کنند بلکه پاسخ مکاتبات شورای اسلامی استان و حتی شهرستانها را نمی دهند طوریکه امروز نیز شاهد حضور بسیار کمرنگ آنان دراین همایش هستیم.
این مقام مسوول خاطرنشان ساخت: تا زمانی که مدیران دستگاههای دولتی و حتی بخش خصوصی جایگاه شوراهای اسلامی را درک نکنند و شناختی از آنها نداشته باشند نمی توان توقع زیادی از آنان برای همکاری داشت.
فرهادی با بیان اینکه نگاه سنتی به شوراها به نگاهی نو و اندیشمندانه تبدیل شده از منتخبین مردم در این دوره از شوراهای اسلامی بعنوان ترکیبی از جوانان و با تجربه ها با تحصیلات و مدیریت بالا نام برد و گفت: مسوولان باید ما را بعنوان یار و همراه خودشان ببینند.ک/3
512/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن