تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: دولت، مشکلات اقتصادی را به رغم تمام محدودیت ها کاهش خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار فارس: دولت، مشکلات اقتصادی را به رغم تمام محدودیت ها کاهش خواهد داد شیراز - ایرنا، استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید، مشکلات اقتصادی که به واسطه تحریم ها و عدم دسترسی به درآمدهای نفتی ایجاد شد را برغم تمام مشکلات و محدودیت ها کاهش خواهد داد.


به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی، سه شنبه شب در دیدار با مردم بخش کوهمره نودان شهرستان کازرون افزود: دولت یازدهم دولتی صادق و واقع گرا است و مشکلات را با مردم در میان می گذارد و مطرح می کند.
وی، تلاش های دشمن برای ایجاد تفرقه در میان مردم و مسوولان نظام را یادآور شد و ادامه داد: به رغم تمام این تلاش ها، ارتباط بین مردم و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیا بی نظیر است و این توفیق بزرگ به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و صبر خانواده های آنان بدست آمده است.
استاندار فارس، ضمن اشاره نامگذاری امسال به نام سال ‘اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی’ از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ آسایش و آرامش جامعه را فراهم می کنند و هیچ جامعه ای بدون آرامش، رفاه و آسایش به نقطه مطلوب نخواهد رسید.
وی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در شعار امسال، بر دو مقوله فرهنگ و اقتصاد تاکید کرده اند که همه ما موظفیم برای تحقق این مهم و همچنین تامین رفاه جامعه تلاش کنیم.
احمدی، در بخش دیگری از سخنان خود، راه را شاهرگ حیاتی کشور دانست و گفت: بر همین اساس، ساخت جاده در دست احداث ابوالحیات به عنوان یک شریان ارتباطی مهم در سطح کشور و استان فارس با جدیت دنبال می شود.
استاندار فارس گفت: تلاش می کنیم تا دیگر مشکلات مطرح شده از سوی مردم بخش کوهمره نودان را نیز در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مرتفع نماییم.
وی، ایجاد اشتغال را از دغدغه های مسوولان کشور و فارس دانست و افزود: برای ایجد اشتغال در بخش کوهمره نودان شهرستان کازرون، ایجاد ناحیه صنعتی و راه اندازی واحدهای تولیدی در این بخش در دستور کار مدیران استان قرار خواهد گرفت.
احمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت بخش نودان به لحاظ پوشش گیاهی، تلاش می کنیم با تدبیر و رعایت حقوق متقابل مردم و منابع طبیعی، از مشکلات ساکنان منطقه در این عرصه گره گشایی شود.
وی گفت: مدیران ارشد استان، هیچگاه از مشکلات مردم غافل نبوده و نخواهند بود و در حد مقدورات و توان خود تلاش خواهیم کرد تا مشکلات را رفع و درخواست ها را جامه عمل بپوشانیم.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ک/2
678/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن