تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814973992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رودبار: امام راحل منزلتی والا نزد همه آزادیخواهان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار رودبار: امام راحل منزلتی والا نزد همه آزادیخواهان دارد رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رودبار گفت: امام خمینی (ره)منزلتی والا نزد همه آزادیخواهان و عزت طلبان جهان دارد.


به گزارش ایرنا، ˈسیدمحمد احمدیˈ عصر سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) رودبار اظهار کرد: امام راحل عظیم الشأن با اتکال به خدا و تکیه بر مردم، مسیر تاریخ را با ساقط کردن رژیم وابسته پهلوی تغییر داد و نظام اسلامی را در میان بهت و حیرت شرق و غرب بنیان نهاد.
وی افزود: همانطور که مردم به عنوان یک فرهنگ انقلابی باعشق و علاقه و احساس وصف ناشدنی در سالگرد ارتحال آن عزیز، هرسال پرشورتر از سال قبل به سوگ فراقش می نشینند و با آرمان هایش تجدید میثاق می کنند، بر ما مسؤولان واجب است که همگام با مردم ، در میدان حضور داشته باشیم.
فرماندار رودبار ادامه داد: این شهرستان مفتخر است همه ساله میزبان کاروان گیلانی پیاده مرقد آن عزیز از دست رفته است.
وی خاطرنشان کرد: مردم و مسوؤلان شهرهای رستم آباد، رودبار، منجیل، لوشان و روستاهای مسیر همه ساله از زائران پیاده حرم امام خمینی (ره) در شهرهایشان استقبال و آنان را همراهی و بدرقه می کنند.
وی افزود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بصورت خودجوش در روستاها و نیز شهرها برگزار می شود و مردم ارادت خالصانه و بی بدیل خود را به مقتدایشان نشان می دهند.
فرماندار رودبار اضافه کرد: امسال نیز مردم عاشق همانند سال های گذشته بصورت کاروان های پیاده و سواره برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به حرم مطهر آن عزیز از دست رفته می روند.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن