تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانع انجام وظایف و اجرای برنامه های وزیران نشویم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مانع انجام وظایف و اجرای برنامه های وزیران نشویم
کد خبر: ۳۹۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ - 29 April 2014


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه اکثر نقاط کشور از نظر منابع آبی با کمبود مواجه هستند گفت:نمی توانیم وزرا را در شرایط اضطرار قرار دهیم و انتظار داشته باشیم به وعده ها و برنامه های خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا؛غلامرضا نوری با بیان اینکه تذکر، سوال و استیضاح از جمله حقوق نمایندگان است گفت: وزیر نیرو چند ماه است که از مجلس رای اعتماد گرفته و نمایندگان بعد از آقای طیب نیا بیشترین رای را به وی داده اند.

وی اضافه کرد: در کمیسیون کشاورزی بر فعالیت های وزارت نیرو نظارت داریم و از برخی طرح های این وزارتخانه بازدید کرده ایم و به نظر می رسد وزیر نیرو با اشراف و تسلط کامل کار می کند.
 
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات از وزیر نیرو در مجلس در مورد اجرای طرح های انتقال آب افزود:انتقال آب از حساسیت ها و ظرافت های بالایی برخوردار است واقعیت این است که کشور از نظر منابع آبی در موقعیت خوبی قرار ندارد و اکثر نقاط کشور با کمبود آب مواجه هستند و وزارت نیرو به عنوان متولی تامین آب وظیفه بسیار دشواری بر عهده دارد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد:وزارت نیرو باید با حفظ حقوق عرفی و قانون شناخته شده و همچنین با توجه به اصل کلی پراکندگی منابع آب نیازهای ضروری هموطنان را تامین کند که این وظیفه کار کارشناسی زیادی می طلبد که باید از اظهارنظرهای سیاسی و اجتماعی تفکیک شود.
 
نوری همچنین گفت:با شناختی که از آقای چیت چیان دارم ایشان با در نظر گرفتن جمیع جهات کارشناسی و رعایت قانون اقدام می کند با وجود اینکه به هیچ وجه منکر حقوق نمایندگان نیستم ولی نمایندگان هم باید شرایط را در نظر بگیرند .
 
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: وزرا مدت زمان زیادی نیست که وارد کار شده و به اصطلاح بر کارها مسلط شده اند باید فضا را باز بگذاریم تا وزرا به وعده های خود عمل کنند
وی در پایان گفت: نمی توانیم وزرا را در شرایط اضطرار قراردهیم و انتظار داشته باشیم برنامه ها و وعده هایی که داده اند را اجرایی کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن