تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اصفهان از مدیر کل یونسکو برای شرکت در جشنواره بین المللی میراث معنوی دعوت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار اصفهان از مدیر کل یونسکو برای شرکت در جشنواره بین المللی میراث معنوی دعوت کرد اصفهان- ایرنا- دبیر اجرایی مجمع عمومی نخستین اجلاس زنان و دومین جشنواره بین المللی میراث معنوی (ناملموس) کشورهای عضو (ICCN) گفت: شهردار اصفهان بطور رسمی از مدیر کل یونسکو برای شرکت در این اجلاس دعوت کرد.


به گزارش ایرنا، ˈمسعود حسین میرزاییˈ روز سه شنبه اضافه کرد: ˈایرینا بوکوواˈ مدیرکل یونسکو که دیروز به اصفهان سفرکرده بود، در دیدار با شهردار اصفهان، ضمن استقبال و ابراز خشنودی از این دعوت، میزبانی اصفهان را در این اجلاس و جشنواره اقدامی ارزشمند خواند.
به گفته وی مدیرکل یونسکو همچنین با توجه به پیشینه غنی تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهر اصفهان و عملکرد مثبت مدیریت شهری آن اظهار کردکه برگزاری اجلاس در اصفهان می تواند نقطه عطفی در پاسداری از میراث فرهنگی معنوی و دستیابی به اهداف تعریف شده به منظور تحقق صلح و دوستی جوامع باشد.
میرزایی گفت: شهردار اصفهان اهداف این اجلاس را پاسداری از میراث معنوی در برنامه ریزی شهری، نقش میراث معنوی در بهبود محیط زیست و کیفیت زندگی، راهکارهای ترغیب گردشگری میراث معنوی در ارتقای دیپلماسی شهری و نقش میراث معنوی در سبک زندگی و هویت انسانی و برداشت گام های مهم برای دستیابی به صلح و دوستی و تفاهم پایدار عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، مدیر کل یونسکو روز دوشنبه از بناهای تاریخی اصفهان دیدن و با مقامات استانی و شهری اصفهان دیدار کرد.
سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو)در سال 1945 جهت کمک به صلح و امنیت در جهان از راه همکاری بین المللی در زمینه های آموزشی، علمی و فرهنگی به منظور افزایش احترام به عدالت و قانون مداری و حقوق بشر،برپایه منشور سازمان ملل متحد تشکیل شد.
پنجمین اجلاس مجمع عمومی، نخستین اجلاس زنان ICCN و دومین جشنواره بین المللی میراث معنوی(ناملموس) از 16 تا۲۰ مهر سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
(ICCN) یا « شبکه همکاری بین شهری برای محافظت از میراث فرهنگی معنوی» تنها سازمان بین المللی حکومتهای محلی و نهادهای فرهنگی است که هدف آن حفظ میراث فرهنگی معنوی جهان است.
در حال حاضر این سازمان دارای ۴۰ عضو اصلی است. شهرهای اصفهان، شیراز و نیشابور از ایران به عضویت این سازمان درآمده اند.
7135/ 556/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن