تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليدات ريل ملي ذوب آهن در سال 94 وارد بازار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۲ب.ظ)
مديرعامل ذوب آهن اصفهان: توليدات ريل ملي ذوب آهن در سال 94 وارد بازار مي شود مديرعامل ذوب آهن اصفهان خبر از نهايي شدن قرارداد توليد ريل ملي در کشور داد و گفت: با توجه به توانمندي هاي متخصصان وهمت تلاشگران ذوب آهن و پيگيري هاي به عمل آمده، قرارداد توليد ريلي ملي در اين شرکت نهايي و هم اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفان، دکتر سعد محمدي مديرعامل ذوب آهن اصفهان اهميت توليد اين کالاي استراتژي فولادي را براي کشور و زيرساخت هاي موجود ياد آور شد و گفت: با توجه به توسعه زيربناهاي کشور و توسعه صنعتي با توانمندي هاي موجود، ذوب آهن اصفهان مي تواند پاسخگوي نياز داخلي و حتي صادرات در اين زمينه باشد.
وي اظهار اميدواري نمود که با توجه به اهميت توليد اين کالاي صنعتي مهم و نقش آن در صرفه جويي ارزي و اشتغالزايي، مسؤلين وزارت مسکن و شهرسازي حمايت جدي را در اين زمينه داشته باشند و ذوب آهن اصفهان نيز تلاش خواهد کرد اين محصول را مطابق با استانداردهاي بين المللي عملياتي کند و سبد محصولاتي خود را با نگاه به توليد محصولات جديد متنوع نمايد.
وي با اشاره به توليد ريل u33 در ذوب آهن گفت: اين محصول که در سال هاي گذشته توليد شده است صرفا در مسيرهاي کوتاه قابل کاربرد است، اما در مسيرهاي طولاني و حجم حمل و نقل ريلي سنگين، نياز به ريل UIC60 مي باشد که اميد است با راه اندازي خط جديد توليد ريل در سال 94 اولين محصول UIC60 در بازار عرضه مي شود.
دکتر سعد محمدي مدت زمان اجراي خط جديد جهت توليد ريل را 14 ماه واز شهريور 94 ذکر نمود و گفت: در خط جديد برنامه هايي نيز در نظر گرفته شده است تا بتوان انواع ريل تا مقطع UIC85 را نيز توليد نمود.
وي ظرفيت توليد اين نورد را 400 تا 600 هزار تن در سال ذکر نمود و گفت: بر اساس برنامه توسعه پنجم و چشم انداز 1404 کشور، هر سال بايد هزار کيلومتر خط ريل ايجاد شود که معادل 170 الي 180 هزار تن مي باشد. بنابراين ريل توليد شده در ذوب آهن مي تواند علاوه بر رفع نيازهاي داخلي، به کشورهاي منطقه نيز صادر شود.
مديرعامل ذوب آهن اصفهان تصريح نمود: پس از راه اندازي وتوليد ريل UIC60، اين شركت مي تواند ريل هاي پرسرعت را نيز توليد نمايد و توليدات خود را با نيازهاي جديد صنعت ريلي همگام سازد.
وي در بخش ديگري از سخنانش عملکرد و سوددهي ذوب آهن در سال 92 را مثبت ارزيابي نمود و گفت: در سال گذشته علاوه بر افزايش توليد، قيمت سهام اين شرکت 49 درصد رشد داشته که در مقايسه با ساير صنايع بزرگ ديگر بالاترين رشد را به خود اختصاص داد. ضمن اينکه از نظر رشد توليد نيز به رقم قابل توجهي رسيد.
وي افزود: در سال جاري نيز برنامه هايي براي توليد 3 ميليون تن در حال اجرا است که خوشبختانه با کسب رکوردهاي پي در پي توليد در طي فروردين ماه در بخش هاي مختلف از جمله کوره بلند، فولادسازي، آگلومراسيون و کک سازي روند افزايش توليد براي رسيدن به هدف مورد نظر با جديت در حال پيگيري است.
وي يکي ديگر از اهداف ذوب آهن در سال جديد را ورود جدي در بخش معدن واکتشاف معادن ذکر نمود و گفت: هم اکنون اين شركت صد در صد سهام ذغال سنگ شاهرود را خريداري نموده و در صدد گسترش فعاليت در معادن ديگر وحتي انجام عمليات اکتشاف در معادن مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن